Friday, September 30, 2016

Recenzie! Pe strada India de Samantha Young


Cand prima dragoste are nevoie de o a doua sansa…

Celebra autoare a seriei Pe strada Dublin se intoarce cu o poveste despre cum sa lasi in urma trecutul si cum sa ai incredere in viitor. Cand Hannah Nichols l-a vazut ultima data pe Marco D’Alessandro, in urma cu cinci ani, acesta i-a frant inima. Baiatul cel rau cu o latura tandra ascunsa e singurul tip pe care Hannah l-a iubit vreodata. Dupa o noapte de pasiune, Marco a disparut. Distrusa, Hannah nu si-a mai revenit niciodata. Dar soarta ii reuneste, iar Marco lupta sa o convinga pe Hannah ca sunt meniti sa fie impreuna…

„Senzualitate pura." - USA Today

„Pasionant, din toate punctele de vedere." - Fresh Fiction

„Lasandu-mi bluza sa cada pe podea, am impins usa baii si aburul de la dus m-a lovit imediat. Marco si-a inaltat capul prin sticla aburita a cabinei de dus si un zambet lenes i-a luminat chipul frumos, facandu-ma sa ma topesc pe loc."

Dupa ce a absolvit, in 2009, Universitatea din Edinburgh, unde a studiat istorie antica si medievala, Samantha Young s-a dedicat scrisului. Cartile sale acopera mai multe genuri: romance, paranormal, fantasy urban si subiecte contemporane.

La Editura Trei, de aceeasi autoare, au aparut Pe strada Jamaica, Pe strada Dublin si Pe strada Londra.

Pentru romanul Pe strada Dublin, Samantha Young a fost nominalizata la Goodreads Choice Award for Best Author and Best Romance.


Parerea mea:

Pur și simplu ador seria Pe strada Dublin. Fiecare cuplu este superb și are o poveste uimitoare. Pe strada India este volumul patru al seriei și mă bucur că am avut șansa să îl citesc și în limba română. Samantha Young a reușit din nou să mă captiveze cu o poveste bine scrisă.

Nu este prima oară când îi întâlnim pe Hannah și Marco. Ambii ne sunt cunoscuți din volumele anterioare, când Hannah făcuse o pasiune adolescentină pentru misteriosul Marco. După părerea mea, ceea ce face această serie așa specială este că în fiecare nou volum revedem cuplurile din cărțile anterioare. Adam și Ellie, Liv și Nate, Jo și Cam și, desigur, Cole, cel mai bun prieten al Hannei, m-am bucurat să-i reîntâlnesc pe toți și să aflu pe unde i-a mai dus viața. De-a lungul seriei s-au maturizat, s-au căsătorit și acum au copii. E parcă o mândrie să privești personajele îndragite cum parcurg acest drum.

Hannah este pasionată de lectură încă din adolescență (mai țineți minte că Joss îi recomanda cărți). Acum are o profesie și este gata să ia viața în piept. Matură a fost mereu. Marco a rămas marea ei iubire, dar povestea lor este adânc îngropată undeva, iar șansele de a se îndrăgosti din nou par aproape nule. 

Dar uite că Marco apare din nou în viața ei și să îi explice de ce a plecat. Numai că Hannah e decisă să nu-i permită să intre din nou în viața ei. Însă atunci când inima îți poruncește nu te poți împotrivi. Și, între noi fie vorba, nu prea a reușit niciodată să îi reziste. Iar când totul pare să aibă un final fericit, secretul lui Marco iese la iveală și de data asta nu e ceva ce Hannah poate să ierte ușor.

Pe strada India este scrisă din două perspective, trecut și prezent, așadar avem șansa de a afla de la un capitol la altul ce s-a întâmplat între Hannah și Marco în adolescență, cât și încercarea lor de a-și continua povestea de iubire în prezent. 

Poate că sunt eu cam cârcotașă, dar m-am cam săturat de poveștiile cu tineri traumatizați în copilărie, care din cauza asta iau numai decizii proaste. În unele cărți firul narativ e construit într-un mod deosebit și te prinde, iar personajele sunt bine ancorate în acele povești. Totuși, din păcate, nu e și cazul lui Marco, ale cărui reacții mi se par exagerate. Nimeni nu are o viața complet roz, dar asta nu e o scuză să o dăm mereu în bară. Chiar nu mi se pare o scuză plauzibilă. Poate că temerile Hannei sunt întemeiate și nu toate modurile de a iubi sunt sănătoase.

Dylan e un scump, și mie îmi plac filmele Pixar.

Mai sunt două volume în serie și abia aștept să apară la editura Trei, momentan îi alăturăm pe Hannah și Marco cumplurilor deja îndrăgite și așteptăm să îi reîntâlnim în continuare, la fel de fericiți sau poate și mai și.

„Teama mea m-a obigat să jeles de foarte tânără ceea ce dintotdeauna era garantat pentru viitor.”


Lectură plăcută!
Photobucket

Multumesc librariei online Librex.


Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori