Tuesday, February 14, 2012

Bibliophile Mystery initiaza o Campanie de sustinere a editurilor romanesti

Pentru ca ne sunt dragi editurile noastre romanesti, pentru ca vrem ca ele sa treaca cu bine prin criza asta si pentru ca din ce in ce mai multe zvonuri si vesti proaste apar, vom incerca sa ajutam si noi cum putem...

Incercam sa demaram o campanie de sustinere a editurilor romanesti, sa va  determinam pe voi cititorii si/sau doar vizitatorii sa cumparati mai multe carti (si sa le cititi bineinteles :))) pentru ca merita!

Ne gasiti si pe facebook

Deja cateva bloguri prietene si-au dat acordul:

Magic world of books
The fantasy
Lost in a bookshelf
What's with Alex 
Manuscrise arse 
Carti alese 
I'm wide awake
Step into a fantasy world  
Damon Salvatore
Just4books
More than ordinary books
D3sprecarti
Booktown lover
Niahara' world of books
Walking on letters
Cuddleweather
Secretele Cartilor
Asteptam, vedeti adresele noastre la contact, idei, propuneri, sustinere!
Photobucket Photobucket

30 comments:

Bonnie Ithil said...

Super ideea! De ce nu incercati sa faceti si un grup sau ceva de genul pe facebook? eu zic ca pe facebook de sa share si se imprastie vestea. O poza pe care sa o aveti toti pe blog-uri sau si noi pe pag de fbk ca poza de profil, orice zica eu ca merita :-??

CCAM said...

buna ideea

-D- said...

E buna ideea nustiu putem dedica o zi doua trei/saptamana pentru cumpararea cartilor.sa fie facut special un "button" care sa fie distribuit tuturor celor care vor sa se implice aici ma refer la cei cu blog pe care sa scrie ceva reprezentativ...si care sa duca la siteul respectiv ...rao/nemira/leda care doriti
Nu stiu cat de SF e ce zic eu aici dar ...:))

giorgiana said...

o idee foarte buna...din pacate, ca si editurile, si noi avem mai putini bani pentru carti..eu cel putin mi-as dori sa cumpar foarte multe, dar totusi sunt pretuir cam mari...speram intr-un viitor mai bun, nu?

-D- said...

@georgiana
ma aflu in aceeasi situatie ca si tine ..cunoastem prezentu viitorul inca nu. dar ramane speranta:x

Oana H. said...

Ceea ce conteaza mai intai este sa incepem aceasta campanie.Macar sa le facem mai multe publicitate daca nu putem sa cumparam neaparat cartile.
Toate blogurile fac in asa fel incat sa posteze in fiecare zi ce este nou la editurile din Romania,dar nu este de ajuns.
Eu cred ca este o idee buna sa le facem cat mai multa publicitate.Si eu daca as putea mi-as cumpara fiecare carte care apare,dar ei bine cumpar si eu cat pot,dar macar contribui.

ioana alexandra said...

mare pacat ce se intampla cu editurile noastre:( si e foarte trist ca sunt din ce in ce mai putini oameni care citesc si care cumpara carti. degeaba editurile au atatea carti minunate, daca pe tinerii din ziua de azi ii preocupa alte lucruri. iar cei care vor sa cumpere, nu prea isi mai permit din cauza crizei...
campania este o idee foarte buna si sa speram ca nu va fi degeaba!!

Christyna_BM said...

Butonul e in lucru, si va fi permanent. Vom gasi o metoda sa-l puteti folosi cu totii. Vom face si grup pe facebook. :D

Alexandra said...

Campania este foarte buna si sper ca va fi un succes. Ar fi pacat ca atatea edituri bune sa dispara. Merita sustinerea cititorilor.

Jester said...

Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

giddusadik said...

De acord cu Blacky, primul pas este sa initiem aceasta campanie si apoi mai discutam.
-D-, sa stii ca si ideea este destul de interesanta.
Eu deja am facut postare pe blog si am pus si o imagine in sidebar.

-D- said...

Multumesc frumos pentru apreciere:*

monika.love96 said...

Va sustin fetelor.Puteti sa contati si pe blogul meu daca verti(Step into a fantasy world).

CCAM said...

Ok monika

Unknown said...

La noi in Romania se intampla nu ami lucruri rele. In loc sa se promoveze cititul se promoveaza tot felul de tipe pe la Tv. Oamenii au ajuns sa nu mai dea importanta cartilor si asta confirma ca cei din afara sunt cu mult inaintea noastra.
Sustin campania aceasta; este o idee foarte buna.

Alexandra said...

Da..eu vad si la scoala..cand spun cuiva ca citesc se uita la mine de parca as fi de pe alta planeta. Daca acum este asa..sunt curioasa cum va fi peste vreo 10..20 de ani.

monika.love96 said...

@Alecsa All la mine se uita la fel.Un baiat cand m-a intrebat daca imi place sa citesc,si i-am zis ca da,s-a uitat la mine ca la felul 14.Unii cred ca toate cartile sunt plictisitoare,si nu le dau nici o sansa cartilor de la edituri precum Leda(de un exemplu).

Bonnie Ithil said...

am patit si eu in liceu, in clasa a 9 se uitau la mn ca la o ciudata dar pana in clasa a 12 am facut inca 5 colegi sa citeasca si acum la 2 ani de cand am terminat ei ma mai cauta sa le mai zic cate o carte buna :))

ioana alexandra said...

@Bonnie si eu am "corupt" cateva colege/prietene sa citeasca, dar din pacate nu pentru mult timp( adica au citit acolo, o carte, doua, dar pe urma s-au lasat:(...)
si da, si la mine se uita chioras cei de varsta mea cand aud ca citesc

Bivolaru George-Cristian said...

ideea este mai veche dar sub alta forma
http://just4books.blogspot.com/2012/02/manifest-citeste-si-da-mai-departe.html
sunt de acord cu initiativa BM si o sustin

CCAM said...

@Bivolaru George - ne face placere ca se mai gandesc si altii sa faca ceva dezinteresat; unde-s multi puterea creste!

Gheorghiev Alexandra said...

Geniala ideie :x,sper sa o duceti pana la capat :x,succes in continuare :*:*

Andreea said...

O campanie foarte buna si sunt de acord cu Ioana..Eu daca as avea posibilitate as lua tot de la Leda=)) si inca jumate din alte edituri

monika.love96 said...

Si eu facusem in clasa a 8-a o colega sa citeasca,dar cred ca s-a lasat de "sportul asta".Pacat pentru ea....

sandybook said...

daca reusiti sa puneti lucrurile in miscare, contati si pe ajutorul meu, implicit al blogului meu: sandybook.wordpress.com :D. initiativa voastra mi se pare o idee excelenta (imi seamana cu campania "made in romania - cumparati produse romanesti" :D). eu propun sa faceti un concurs de afise de promovare a lecturii si editurilor, apoi pe cele mai bune 8 (daca sunt bune cu adevarat) sa le afisam pe rand, cate o saptamana, pe toate blogurile care sustin aceasta campanie. astfel, campania are material de sustinere pentru doua luni (8 saptamani) :D.

CCAM said...

@sandybook - o idee foarte buna! chiar o sa ne gandim la ea! si.. bine ai venit!

sandybook said...

multumesc.

Mirela said...

ce mult imi ideea voastra...sper sa aiba mult succes

Simona said...

Imi place foarte mult ideea voastra si voi sustine cat pot de mult aceasta campanie! :D O sa raspandesc vestea mai departe si o sa ii rog pe prieteni sa faca la fel. Sper sa reusim sa facem tara aceasta sa citeasca.
Am postat si eu un articol pe blog-ul meu: http://secretelecartilor.blogspot.com/2012/02/campanie-pentru-sustinerea-editurilor.html
Nu vrem sa ajungem in viitor cu o singura editura sau fara niciuna...
Este greu pentru multi sa cumpere carti dat fiind faptul ca pretul este maricel/foarte mare la unele. Putem face o comparatie cu unele edituri straine si sa vedem cum avem de pierdut noi, cititorii. Dar presupun ca si editurile nu au ce face din cauza raportului scazut cititori-productie.
Criza si lipsa de timp sunt doar cativa factori care ii fac pe multi sa nu cumpere carti. Dar mai sunt multi altii.. Sa speram ca putem face o schimbare cat de mica.

♥MIM said...

Frumoasa initiativa!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori