Monday, May 9, 2016

INFERNO din 14 Octombrie, in toate cinematografele din tara!


INFERNO din 14 Octombrie, in toate cinematografele din tara!
Distribuit de InterComFilm
Genul: Thriller
Regia: Ron Howard 
Distribuţia: Tom Hanks, Felicity Jones, Irrfan Khan, Omar Sy, Ben Foster, SidseBabett Knudsen

Laureatul premiului Oscar,Ron Howard revine pe platouri pentru a regiza cel mai recent bestseller din seria de succes scrisă de Dan Brown (Da Vinci Code), care-l are ca protagonist pe Robert Langdon. În Inferno, faimosul expert în simbolistică (interpretat din nou de Tom Hanks) se află pe urmele unor simboluri care conduc la marele Dante. Când deschide ochii, Langdon se trezeşte într-un spital italian, lovit de amnezie. El se aliază cu Sienna Brooks (Felicity Jones), o doctoriţă care, speră el, să-l ajute să-şi redobândească memoria. Ei aleargă împreună prin toată Europa şi contra cronometru pentru a dejuca un complot la nivel mondial.

Bazat pe un roman de Dan Brown, pe care il gasiti la Editura RAO


Follow on Bloglovin


2 comments:

alexa ioana said...

mi-era dor d un film in genul. am citit cartea acum cativa ani si mi-a palcut foarte mult. abia astept sa vizionez si filmul !

Unknown said...

Nu am citit cartea, insa am de gand sa o fac iar apoi sa vizionez filmul.
Sper sa merite.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori