Sunday, April 17, 2016

Obsessing over...




Follow on Bloglovin

5 comments:

Unknown said...

Wow! Faina melodia. Azi am ascultat-o pe repeat. ❤️

Georgiana said...

Ce ma bucur ca am mai gasit pe cineva care asculta piesa asta!Eu o ascult de ceva vreme si încă nu m-am.saturat de ea! 😍😍
Am descoperit-o împreună cu alte piese cântate de Safreat,care sunt asemănătoare cu asta si pe care ti le recomand,cum ar fi "Atlantis" sau "Oceans"!
De asemenea am vazut ca piesa e si in soundtrack-ul serialului Teen wolf ❤💙💚💜💛

Georgiana said...

Seafret* :)) Sorry..am tastat in graba :))

alexa ioana said...

ok, poate o sa ziceti ca sunt ciudata, dar mie si videoclipul imi place, nu numai melodia :D

Unknown said...

Si uite cum, chiar si acum, dupa doua saptamani dupa ce am descoperit melodia asta, inca o ascult cu mare placere. Imi placeee. Repeat.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori