Friday, March 8, 2013

Bibliophile Mystery va recomanda!



Filmul:

Ne-am gandit ca merita sa va recomandam un film de animatie, unul amuzant dar in acelasi timp si cu o  poveste de dragoste foarte frumoasa.

Tangled (2010)
[ro: O poveste incalcita]

Când cel mai căutat bandit al regatului, Flynn Rider, se ascunde într-un turn misterios, este luat ostatic de Rapunzel, o frumoasă captivă acolo, care are un păr blond, lung şi magic. Rapunzel, care caută biletul de ieşire din turnul unde a fost ferecată timp de mulţi ani, face o înţelegere cu frumosul hoţ şi duo-ul atipic pune la cale un plan de evadare, alături de un cal super-poliţist, Maximus, un cameleon super-protector, Pascal, şi o gaşcă de tâlhari aspri.


Muzica:

Jay Park - Know Your Name (2012). [ Versiunea in engleza.  Puteti vedea AICI varianta in Coreeana cu videoclip]



Cartea:

The Iron King (The Iron Fey #1)
by Julie Kagawa



Meghan Chase has a secret destiny; one she could never have imagined.

Something has always felt slightly off in Meghan's life, ever since her father disappeared before her eyes when she was six. She has never quite fit in at school or at home.

When a dark stranger begins watching her from afar, and her prankster best friend becomes strangely protective of her, Meghan senses that everything she's known is about to change.

But she could never have guessed the truth - that she is the daughter of a mythical faery king and is a pawn in a deadly war. Now Meghan will learn just how far she'll go to save someone she cares about, to stop a mysterious evil no faery creature dare face; and to find love with a young prince who might rather see her dead than let her touch his icy heart.

Echipa Bibliophile Mystery va ureaza un calduros La Multi Ani dar si un weekend placut!
xoxo

8 comments:

Anonymous said...

deci cat am asteptat postul acesta ..jur incep sa iubesc rubrica asta ...filmul de animatie nu l-am vazut in intregime, dar am vazut cateva secvente poae intro zi o sa il vad ..piesa e interesanta cuatat mai mult pentru catrupa imi este toal straina, iar cartea..m-ai facut olecuta curioasa

Crina|| booktwist_ said...

Am zis ca o sa citesc in vara seria The Iron Fey pentru c-am auzit doar pareri bune si copertile sunt tare frumoase.

andra lavander said...

filmul este superb, la-m vazut la scurt timp dupa aparitie, merita

Anonymous said...

eu nu am avut posibilitatea sa citesc seria asta , dar imi plac foarte muylt copertele si sentimentele pe care mi le transmite

Cristinab said...

multumim pentru recomandari!
filmul l-am vayut si m-a distrat mult!
frumoasa piesa, iar cartea e pe lista mea de lectura.
week-end placut tuturor!

Anonymous said...

Doua recomandari foarte bune. Filmul este super si imi place mult de tot si cartea,abia astept sa incep seria.

Unknown said...

ce imi place recomandarea voastra in materie de film in vacanta le iau la rand si ma uit la recomandari

Unknown said...

eu imi doresc enorm seria asta hogof de-ar veni si la noi curand ar fi bine

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori