Monday, April 15, 2019

Recenzie! După ce ne-am întâlnit (Primul volum din seria AFTER) de Anna Todd


Primul volum din seria AFTER

Tessa Young e o fată cuminte, silitoare şi ordonată. După ce intră la universitate şi îl cunoaşte pe Hardin, viaţa ei se schimbă radical. Cu părul lui răvăşit, accentul britanic, tatuajele şi piercingurile, Hardin e complet diferit de băieţii pe care i-a întâlnit până acum. E arogant şi crud – ar avea toate motivele să-l urască. Dar felul în care o sărută trezeşte în ea o pasiune cum n-a mai simţit.
Deşi o respinge, spunând că nu-i este el alesul, Tessa e hotărâtă să insiste şi să-l găsească pe adevăratul Hardin, care a ridicat între el şi lume un zid de trădări şi minciuni.
Tessa are deja iubitul perfect. Atunci de ce se luptă să treacă peste propria mândrie rănită şi peste prejudecăţile lui Hardin vizavi de fetele drăguţe ca ea?

Poate că e vorba de... dragoste?

After a fascinat cititorii din toată lumea. Trăieşte şi tu experienţa de pe internet!

Am vrut să spun o poveste realistă, despre oameni adevăraţi. Nu scriu despre destine idilice, ci despre oameni ca mine, care poate au avut o copilărie mai dură. -- Anna Todd 

Anna Todd te face să ţipi, să râzi, să plângi, să te îndrăgosteşti... After e o serie de neratat – pregăteşte-te să trăieşti emoţii pe care n-ai fi crezut că ţi le poate provoca o carte. -- Fangirlish

Parerea mea:

Desi o lectura destul de voluminoasa, peste 600 de pagini, Dupa ce ne-am intalnit te prinde de la inceput in jocul atractiei dintre fata cea buna si baiatul rau. 

Theresa are intreaga viata planuita dinainte: scoala, viitoarea cariera, pana si viitorul sot. Washington Central University este colegiul pe care mama ei si-a dorit sa-l urmeze si urmatorul pas in a-si indeplini visul de a deveni redactor sau scritoare si de a parasi pentru totdeauna orasul ei natal. Toate alegerile ei sunt usoare, comode, facute pentru a-i oferi liniste si confort. La fel este si relatia cu Noah, un tip cu un an mai mic decat ea, dragut, inteligent si iubitor. 


Noua colega de camera, Steph, impreuna cu prietenii ei plini de tatuaje si petrecareti, nu se incadreaza deloc in planul pe care Tessa il are pentru viata ei. Hardin reuseste sa o faca sa planga mai repede decat oricine altcineva, iar ea se simte ametita de momentele in care este suficient de dragut pentru a-i fi prieten si cele in care este cel mai mare nesimtit din lume. 

Prima petrecere si prima betie din viata ei sunt amintiri pe care si-ar dori cu desarvarsire sa le uite. Accentul britanic si tatuajele sunt un bonus si nu fac decat sa o atraga si mai mult in jocul lui. Certurile lor devin repede preludiul pentru o atractie careia Tessa nu i se poate impotrivi. Dar o relatie cu Hardin inseamna sa renunte la singurele doua persoane care o iubesc. Oare merita sa plateasca acest pret?

„Habar nu am ce fac aici, dar nu mă pot opri. Buzele mele ating buzele lui Hardin şi simt cum el inspiră adânc. Gura lui Hardin are exact gustul pe care mi-l imaginam. Pot simţi aroma subtilă de mentă în momentul în care îşi întredeschide buzele şi mă sărută. Mă sărută de-adevăratelea. Limba lui caldă o caută pe a mea şi simt în colţul gurii metalul rece al inelului din buză. Corpul meu parcă a luat foc; nu am trăit niciodată aşa ceva. El îşi pune palma pe faţa mea, atin­gându-mi obrajii înflăcăraţi, după care mâinile îi coboară pe şoldu­rile mele. Se trage înapoi un pic şi îmi dă un sărut delicat pe buze."

Pentru Hardin, Tessa se transforma repede intr-un punct de sprijin, cea pentru care isi doreste sa fie mai bun si cea care il poate ajuta sa reconstruiasca relatia dintrusa cu tatal sau. Chiar daca sunt atat de diferiti, pe Tessa si Hardin ii uneste un trecut asemanator. Dragostea pentru lectura este o alta pasiune care ii uneste. Iar pentru Tessa, Hardin este cel care o ajuta sa descopere acea parte a ei pe care a tinut-o mereu ascunsa. Oare finalul va fi unul fericit sau unul presarat cu lacrimi amare?

Relatia fata buna – baiat rau este deja un stereotip in zilele noastre si o reteta care functioneaza cu succes in multe carti. Iar daca Tessa este cu siguranta o fata buna, Hardin nu este modelul de protagonist baiat rau cu care v-ati obisnuit. Ii lipseste acel ceva ce il face sa merite o sansa. Pentru el totul este un joc si tot ce atinge este distrus. Sunt intru totul de accord cu faptul ca nu poti judeca un om dupa aparente, dar Hardin este pur si simplu ceea ce se vede. Mi-a fost greu sa le inteleg relatia.

Voua cum vi s-a parut?



Anna Todd a câştigat o popularitate imensă pe internet odată cu apariţia seriei After. Locuieşte în Austin, împreună cu soţul ei, cu care a doborât statisticile, căsătorindu-se la o lună după absolvirea liceului. Anna a fost mereu o cititoare împătimită şi i-au plăcut trupele de băieţi şi poveştile de iubire romantice, astfel că acum, când a găsit un mod de a le îmbina pe toate trei, se bucură de un vis devenit realitate.
Pe Anna Todd o găsiţi la AnnaToddBooks.com, pe Twitter la @imaginator1dx, pe Instagram la @imaginator1d şi pe wattpad ca Imaginator1D.

Filmul acum in cinema! 


Multimim editurii Trei pentru exemplar! 

Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori