Monday, April 8, 2019

IMI ESTE FRICA DE...


SERPI SI PAIENJENI

Storia Books ne-a provocat sa vorbim despre frica, iar noi am raspuns. #farateama #invingefrica
“Nu trebuie sa-ti fie frica de nimic in viata. Trebuie doar sa intelegi” – Marie Curie.

Cred ca fiecare persoana se teme mai mult sau mai putin de ceva. Eu ma tem de paienjeni si serpi. Nu as vrea sa o numesc fobie, pentru ca acest cuvant i-ar oferi o intensitate pe care nu consider ca o are. Nu imi este atat de groaza de ei, incat sa nu ii pot privi printr-un geam atunci cand merg la gradina zoologica, insa nu imi face deloc placere sa ma lovesc de ei in curte sau in casa.

Frica este o senzatie naturala si eu consider ca recunoasterea si prevenirea ei sunt cele mai bune solutii impotriva ei. Nu trebuie sa ne fie rusine sa ne recunoasteam fricile in fata altor persoane, ci eu prefer sa tratez aceasta senzatie la fel ca pe cele de foame, somn sau sete, iar cu acestea nu ne rusinam.

Eu consider frica in sine un mecanism de supravietuire, care apare atunci cand ne simtim amenintati de ceva. De asemenea, se poate interpreta si constructiv, avand in vedere ca frica de paianjeni ma constrange sa imi pastrez camera mereu curata. ðŸ˜Š


Voi ce temeri aveti si cum le combateti? 



Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori