Wednesday, October 7, 2015

Recenzie! Cartea lunilor ( Cronicile Casterilor #2) de Margaret Stohl si Kami Garcia


Cartea Lunilor continua actiunea primului volum din seria Cronicile Casterilor, dezvaluind aspecte complicate ale relatiei dintre Ethan Wate si Lena Duchannes, descendenta din marea familie a Casterilor. Actiunea se precipita odata cu hotararea pe care aceasta trebuie s-o ia: fie sa se alature Intunericului, fie sa ramana in Lumina.

Oare va reusi Ethan sa o determine sa ia decizia corecta? Cartea reuseste sa surprinda atmosfera gotica a Sudului, cu personaje noi si surprinzatoare si sa-l poarte pe cititor intr-o lume fabuloasa  a demonilor.

În primul rând, mulțumesc librăriei online Libris pentru această carte. Pe site-ul lor puteți găsi atât cărți în română, cât și cărți în engleză.

Parerea mea:

Primul volum din seria Cronicile Casterilor mi-a placut mult, însă trebuie să vă spun că al doilea mi s-a părut grozav și a reușit să mă țină lipită de el până la ultima pagină. Nu vreau să fac o comparație intre cele două, pentru că distanța dintre apariții a fost foarte mare. De aceea, am preferat să trec cu vederea diferența de design a copertelor și să mă bucur că, deși într-un ritm extrem de lent, reușesc să-mi completez colecția.

Din păcate, timpul nu mi-a permis să recites A 16-a lună și am uitat multe amănunte, dar am reușit să îmi amintesc esențialul, astfel încât să pot continua cu volumul al doilea. 

Cartea lunilor reia povestea lui Ethan și a Lenei imediat după incidetul petrecut de ziua ei de naștere. Necazurile celor doi nu se opresc acolo și cei doi se confruntă cu noi încercări. 

Moartea unchiului ei, Macon, o dă total peste cap pe Lena și, pe lângă suferința provocată de această pierdere, mai are de făcut și o alegere dificilă: partea întunecată a vieții de Caster sau pe cea luminată? Pare ușor, nu-i așa? Dar nu este, pentru că rezultatele acestei alegeri se vor răsfrânge asupra familiei sale, iar cealaltă parte va pieri odată cu alegerea ei. Rămâne să aflați voi ce decizie va lua, dar și ce mișcări vor face taberele pentru a i-o influența, mai ales că în joc este chiar viața lor.

Ethan, în acest timp, face tot posibilul să o aducă pe Lena pe drumul cel bun, cu ajutorul lui Link și al unui personaj nou, Liv, care mie, personal, îmi place foarte mult. Este inteligent și foarte pregătit în ceea ce privește lumea secretă a Casterilor.

Totul se petrece într-un ritm alert, personajele sunt permanent în mișcare și, practic, n-ai timp să-ți tragi sufletul, iar situația se schimbă din rău în mai rău cu fiecare capitol. Pe lângă tot acest du-te-vino, avem parte de personaje noi și fascinante, aflăm o mulțime de lucuri despre minunata lume Caster, dar și despre mama lui Ethan, care este plină de surprize chiar și dincolo de mormant. Personajele evoluează spectaculos, atât cele umane cât și pisica inteligentă sau chiar fermecată?

Vă recomand cu caldură această serie plină de magie, acum, că se apropie Halloween-ul și trebuie să fim în ton. Sper ca al treilea roman să-și facă apariția mult mai repede.

Vă doresc tuturor lectură plăcută!



Follow on Bloglovin

No comments:

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori