Friday, January 9, 2015

CONCURS "Cititorul Lunii"


Incepand de astazi relansam concursul "Cititorul Lunii". Regulile sunt extrem de simple si nu aveti de facut decat un singur lucru: sa comentati la postarile noastre. Persoana care insumeaza cele mai multe comentarii la sfarsitul lunii primeste o carte cadou.  
Acceptam un numar de maxim 5 comentarii per postare din partea unui cititor, date ca raspuns altor comentarii, nu unul dupa altul. Comentariile de cate un cuvant sau impartite in mai multe nu vor fi luate in considerare.
Spor la comentat!

Follow on Bloglovin

26 comments:

Rodica Granpier said...

Multumim frumos,sper sa comentez destul :))))

Alexandra Ioana said...

vreau si eu :)) demult n-am mai participat :))

Adela C. said...

Putem comenta si la articole mai vechi?

Christyna_BM said...

Da, la orice articol. Si bineinteles, va sunt extrem de recumoscatoare daca lasati comentarii la recenzii.

Laura Apetroaie said...

La multi ani si un 2015 bogat in lecturi de neuitat!

Praf de stele said...

Multumim! Particip si eu! :D

Unknown said...

Particip si eu :D

Unknown said...

dragut din partea voastra sa organizati acest concurs

Unknown said...

ma bucur ca a revenit unul din cele mai vechi si constante concursuri ale blogului

Anonymous said...

Particip! Ce carte este pusa in joc??

Unknown said...

Si eu paarticip :)

Christyna_BM said...

Valentina, inca nu m-am hotarat. Probabil Slam. Sau e posibil sa premiez 2 comentatori daca sunt multumita de activitate. Sau 3 :))) Cu carti diferite. Ramane sa vedem cum se desfasoara concursul. Si, desigur, comentariile de cate un singur cuvant sau impartite in cate 3 sunt excluse.

Unknown said...

Particip şi eu. :3

Adela C. said...

Particip, particip. Am uitat sa revin sa confirm.

Unknown said...

am terminat sesiunea, deci probabil voi fi si eu mai des pe blog

Diana-Daniela said...

Unde sunt carti, sunt si eu :D. Particip.

Alexandra Ioana said...

Particip si eu daca am voie.

Christyna_BM said...

Multa bafta, Alexandra!

Unknown said...

Particip şi eu. :3
Sper să îmi fac destul timp. :*

Unknown said...

Particip! Mulțumim penru concurs.

Maria said...

Particip ^^

Unknown said...

Si eu vreaaau :D

Viziru Georgiana said...

Particip!

Unknown said...

As vrea și eu sa particip. Pot comenta la orice postare? :)

Unknown said...

Multumim pentru aceasta ocazie. Pentru ca imi place la nebunie sa citesc, voi participa si eu.

Georgiana said...

Putem sa mai participăm? :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori