Friday, January 9, 2015

Bibliophile Mystery va recomanda!


Filmul:


Before I Go To Sleep / Înainte să adorm este un thriller bazat pe un best-seller mondial a cărui protagonistă este o femeie care, din cauza unui tragic accident, se trezeşte în fiecare dimineaţă fără a-şi mai aduce aminte nimic din trecutul ei - până într-o zi, când află un adevăr care o împinge să-i pună la îndoială pe cei din jurul ei...


Melodia:


Cartea:



Un roman ca niciun altul, unic… Citiți-l numaidecât!

- Tammara Webber, autoarea bestsellerului

E ușor să te iubesc

Autoarea de bestselleruri Colleen Hoover ne vorbește despre suferința tulburătoare a unei familii sfâșiate de tragedie și legăturile complicate pe care aceasta le naște între doi îndrăgostiți.

După moartea neașteptată a tatălui ei, Layken, de optsprezece ani, rămâne singurul punct de sprijin atât pentru mama sa, cât și pentru fratele ei mai mic. Aparent, ea este puternică și plină de viață, dar, în sinea ei, simte cum își pierde speranța pe zi ce trece.

Apariția unui tânăr schimbă totul. Mutându-se în celălalt capăt al țării, Layken face cunoștință cu vecinul ei, de douăzeci și unu de ani, care are o pasiune uimitoare pentru poezia slam. În doar câteva zile, între ei se înfiripă sentimente puternice și, în sufletul lui Layken, speranța prinde un nou contur.

Dar, după o primă întâlnire plină de trăiri intense, soarta îi lovește în plin, când o dezvăluire șocantă pune capăt noii lor relații. Interacțiunile zilnice devin insuportabile, în timp ce ei se străduiesc să găsească un echilibru între sentimentele ce îi unesc şi secretele ce îi despart.

Voi ce ne recomandati?

Follow on Bloglovin

5 comments:

Unknown said...

Multumim pentru recomandari! Slam am citit si intr-adevar, este unic.La fel ca si Slam, Ed Sheeran este unic. Filmul incerc sa-l vad de ceva vreme dar nu am avut pana acum starea necesara. Poate fac weekend-ul acesta o exceptie.

Adela C. said...

Filmul si cartea sunt pe lista mea de "want-to". Damn sesiune! Dar lasa ca revin eu in forta din a doua jumatate a lui februarie. :D

Unknown said...

Oh, Doamne! Cât de tare vreau să citesc Slam. Mă tot chinui de ceva vreme să mă decid să o cumpăr în defavoarea altor cărți, însă n-am reuşit pentru că mi-e frică să o citesc şi să nu îmi placă, deşi am citit numai lucruri bune despre ea.

Alexandra Ioana said...
This comment has been removed by the author.
Alexandra Ioana said...

Multumim pentru recomandari !! Piesa e superba, filmul vreau sa il vad si eu iar pe carte inca nu am pus mana.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori