Monday, May 6, 2013

True Blood Season 6 Trailer

Premiera sezonului 6 va avea loc pe 16 iunie.

6 comments:

Unknown said...

nu m-am uitat la serial da toate prietenele mele sunt innebunite dupa el

Anonymous said...

o dah, eu acum am inceput seria asta , asa de amuzament

Alexandra Ioana said...


am cartile, da nu le-am citit
si colegele mele sunt innebunite dupa acest serial =)))))))) :D

Alexandra Ioana said...

ma rog: fostele mele colege.

cafebiblioart said...

hmm eu am vazut un singur episod din toata seria intr-o zi ce nu s-a sfarsit cu bine si de atunci l-am evitat probabil pentru ca ma face sa ma gandesc la acea zi...ar trebui sa ma apuc si eu de el ca oricum nu mai am la ce sa ma uit

Andd D. said...

Nu am apucat sa ajung atat de departe, dar este chiar inetersant.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori