Wednesday, May 8, 2013

Nou la Editura RAO: Silmarillion de J.R.R. Tolkien


Silmarillion - o îngemănare uluitoare de mit şi epos, care premerge trilogia Stăpânul Inelelor. Aceasta este istorisirea răzvrătirii elfilor, făurarii inelelor puterii, împotriva stăpânului întunericului, Morgoth, şi a războiului crunt care a însângerat primul ev al Pământului de Mijloc. Un mit al creaţiei de o frumuseţe unică... Magnific! - Washington Post Silmarillion "îţi impune comparaţia cu mitologiile antice şi, pe alocuri, se ridică la înălţimea adevăratelor mituri". - Financial Times Silmarilii sunt cele trei giuvaieuri create de Feanor. Sauron a creat unul singur: inelul suprem, inelul stăpân, cel pe care îl descoperă hobbitul şi luptă pentru a-l distruge vitejii strânşi în jurul stăpânului inelului. În Silmarillion este redată istoria antică a Pământului de Mijloc, mitologia apariţiei lui şi a popoarelor care-l locuiesc.

De acelasi autor la Editura RAO:














8 comments:

Anonymous said...

Ok, nu pot spune că sunt o fană a acestui autor, însă știu cu certitudine că a creat o isterie în masă cu stăpânul inelelor .

cafebiblioart said...

nu prea ma atrage scriitorul. Nu sunt genul de carti care sa imi placa. Ma bucur ca Rao mai scoate cate ceva, parca nu am mai vazut asa multe carti la ei in ultima vreme desi as prefera sa mai scoata romance/young adult

Cristinab said...

isteria nu a ajuns si la mine :)
si eu imi doresc ca Rao sa scoata mai multe carti, YA si cele pe care le-a "uitat".

Anonymous said...

e de bine aveam impresia că sunt singura ființă din Univers care nu a citit stăpânul inelelor ...oricum rao ar fi drăguț să continue cu seria dacă aș rămâne, a 16-a lună și mai sunt câteva dar eu vreau leda să continue niște serii , multe începute și puține terminate

Alexandra Ioana said...

ce sa zic....
nu i o carte pe gustul meu
nu prea imi place :D

Allie said...

Super! Chiar recent am citit seria Stapanul inelelor si pot spune ca e una dintre cele mai bune serii <3

Andreea Ilie said...

nu am citit nici o carte de acest autor,deoarece nu ma prea atrag

Andd D. said...

Nu am citit decat Stapanul Inelelor acum multi ani si vroiam sa mai citesc si Hobbitul. Cartea asta totusi nu mi se pare cine stie ce.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori