Monday, January 7, 2013

Ia-ti reducerea de Sf Ioan.

Iti serbezi numele de Sfantul Ioan ? Atunci ia-ti cadoul de la Nemira!

Numai astazi, 7 ianuarie, Nemira iti ofera 50% reducere pentru intreaga oferta de carte din libraria virtuala Nemira.

Alege cartile preferate, adauga-le in cosul de cumparaturi si introdu codul "sfioan" in campul COD PROMOTII.

La multi ani!



Desi Craciunul a trecut, Targul Online Nemira de Sarbatori continua!

Bucura-te de reducerea generala de 30% pentru toate titlurile, la care mai adaugam si transport gratuit pentru comenzi de peste 100 lei.







10 comments:

andra lavander said...

La multi ani! multa sanatate si toate visurile sa va devina realitate!

Duduş said...

La multi ani tuturor Ionilor/Ioanelor, se pare ca o sa va faceti cate un cadou foarte frumos azi <3

Andreea said...

La multi ani tuturor:*!Pe mine una nu prea ma atrag cartile de la Nemira

Unknown said...

am vazut si eu m-ar tenta pachetul jocurile foamei

Alexandra Ioana said...

multumim frumoss >:D< sunt cateva serii care mi-ar placea da momentan am buzunarul gol :))

alexa ioana said...

hmm eu am ratat sansa, dar oricum nu prea aveam ce sa-mi iau de la Nemira si oricum momentan stau cam prost cu banii
poate alta data:D

alexa ioana said...

ah, si multumesc frumos pentru urari!:):*

Alexandra Ioana said...

la multi ani tuturor celor care isi serbeaza numele de ioan/ioana/oana/ionut si asa mai departe.

Cristinab said...

Sper ca cei norocosi sa fi profitat. a fost o oferta buna!

Anonymous said...

ce reduceri frumoase au fost de sarbatori ...dar din pacate eu nu am profitat de ele

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori