Sunday, December 2, 2012

Campanie si concurs Pretty in Black



Si pentru ca astazi este o zi mare pentru Bibliophile Mystery la care participati cu totii, ne-am gandit sa va readucem in atentia o serie pe care noi o indragim si pe care ne-o dorim in Romania.

Some Things are Pretty. Some Things are Black. Love is both.

[Ellie Piper]

She wanted to die. He arose from the grave. He was sent to kill her. She was trained to kill those of his kind. But fate had other plans. He searched for 119 years to find her. & There's no way in hell he's letting her go. Dead or Alive. They're fated.

[Marcus Marble]

How far would you go to be with the one you love? Would you die for her? Would you kill for her? What if the only reason you're still alive is because of her? What if the reason you came back from the dead, was to be with her? But what if your job was to kill her, but you fell in love instead? And now you're being hunted by your own kind?

Destroy? Or be Destroyed?
  
Si pentru ca multi probabil isi doresc sa o citeasca, dam startul  unui MEGA-CONCURS.
Vor fi 11 de castigatori.

Premiul 1 consta intr-un pachet Carte Pretty in Black + 2 Semne de carte cu autograf de la Rae.
Alte 10 premii vor fi formate din 2 semne de carte cu autograf + insigna Pretty in Black( diverse modele).
Pentru a va inscrie completati raffle de mai jos.
Succes tuturor!

a Rafflecopter giveaway

69 comments:

Bianca said...

Nu am mai auzit,dar mi-aş dori enorm să apară în România,titlul e pur şi simplu fascinant!

Alina P said...

Nu am mai auzit de serie. Cred ca ar fi interesanta.

Stefan C. said...

Am auzit de carte si am votat sa fie publicata in Romania. Chiar mi-o doresc,am citit primele 3 capitole online, parca si mi-a placut.

Crina|| booktwist_ said...

Am mai auzit de ea pe diverse bloguri si pare interesanta, asa ca de ce sa nu "vina" si pe la noi?:)

Unknown said...

Da, am auzit de ea si as vrea sa apara in Romania :)

Stephany said...

Am mai auzit de aceasta carte, deoarece stiam ca si alte bloguri au campania aceasta ( sau sunt in colaborare cu voi, banuiesc :D ). Si chiar este foarte interesanta :)

Unknown said...

Am auzit de carte si chiar mi-as dori sa apara si in Romania :)

Ralu said...

Am mai auzit de ea si chiar suna foarte bine.
Mi-ar placea sa o avem in Romania. :)

Andreea said...

Am auzit si sper sa apara si la noi.

Anonymous said...

Da, am mai auzit de serie, tot pe acest blog si chiar sunt curioasa in legatura cu ea. Mi-as dori sa o citesc! ^^

Unknown said...

Da, am mai auzit de serie din multe surse si chiar imi doresc sa apara si in Romania. :)

shosetzua96 said...

Am auzit pe diferite bloguri.

anda.turcan said...

Am auzit de serie si mi-ar placea sa apara in Romania!

Unknown said...

Am mai auzit de carte, si da, mi-ar placea sa apara si in Romania!

Łάω♥ said...

Am auzit deee ea, si as vrea sa fie si la noi! :x

TheoRyaMarya said...

OOO, as vrea sa o citesc!

Simona said...

Am auzit de serie de mai multe ori si mi-ar placea sa apara si la noi :D Pare interesanta.

lalala said...

Am auzit de ea,mi-ar placea sa o citesc in limba romana.

Sara said...

Titlul e atrăgător, şi descrierea e super interesantă. Am mai auzit de această carte şi mi-ar plăcea să apară şi la noi.

Niahara said...

Am mai auzit de carte si mi-ar placea sa o vad in Romania.

Allie said...

Nu am mai auzit de ea, dar mi-ar placea sa o vad si in Romania.:D

Unknown said...

Am auzit de ea,și am înțeles ca ar putea apărea și în România( un gând care ma bucura).

Cristina said...

Eu nu am mai auzit de ea, dar mi-as dori sa apara la noi deoarece pare extrem de fascinanta.

mayabijoux said...

Am mai auzit, am mai citit pe ici pe colo despre ea, si chiar imi doresc sa o avem si noi in Romania.

DeDe said...

E foarte interesanta cartea chiar mi-as dori s-o am in biblioteca mai ales semnata de autoare :D

Anonymous said...

Am auzit pe multe bloguri si mi-ar placea sa fie si in Romania, dar cred ca prefer sa o citesc in original. :)

Cristina Criss said...

Da am auzit de ea si mi-ar placea sa apara si in Romania.

Unknown said...

Am mai auzit si inainte de ea, dar recenzia Cristinei ( http://bibliophilemystery.blogspot.ro/2011/12/review-pretty-in-black-by-rae-hachton.html ) m-a convins ca merita citita :D Mi-ar placea mult sa apara si la noi. Felicitari pentru campanie si pentru toate eforturile facute pana acum pentru a aduce piata de carte din Romania la acelasi nivel cu cea din afara !

Addicted to kryptonite said...

Nu am auzit până acum. Dar link-ul postat de Theutza Theutza m-a ajutat.
Am citit recenzia şi da, aş vrea să apară în România

Unknown said...

am mai auzit de ea si as vrea sa apara si in Romanica noastra.

Lina said...

Nu am mai auzit de seria aceasta, insa dupa nume pare super interesanta.

Mirela said...

titlul imi suna cunoscut,dar cam atat...dar pare interesanta recunosc

The little one said...

Am auzit de ea si imi place mult...foarte bun concursul...abea astept sa apara si in Romania

JustLaugh said...

Am mai auzit de ea si imi place titlul foarte mult. Ar fi bine sa apara si in Romania:)

Lost For Words said...

Am vazut ceva campanii pentru ca ea sa apara si in Romania, insa drept sa va zic nu stiu mai multe :)

R3musak3 said...

Da, am mai auzit e aceasta carte si imi doresc sa apara si in Romania :)
Dennysse

Erin said...

Am auzit de aceasta carte si mi-ar placea sa apara in Romania.

Corina said...

Nu am auzit de ea, dar nu vad niciun motiv ca ea sa nu fie publicata si la noi

Andreea Florentina said...

Am mai citit despre carte pe alte bloguri, coperta arata super, iar descrierea e interesanta. Si da, mi-ar place sa o avem si la noi, sper sa reusiti sa o aduceti si in Romania.

Juliette said...

Am auzit de această carte, am și votat ca să apară în România. Ar fi super să apară și la noi!

Unknown said...

Am auzit de aceasta carte, mi se pare chiar interesanta si ar fi super sa apara si la noi.

Unknown said...

Da, am mai auzit de carte si am votat-o sa apara si in tara

Lexi said...

Nu am auzit, dar mai mult ca sigur vreau sa apara si in Romania, si sa ajunga, poate, si in biblioteca mea :)

Simona said...

Am mai auzit de cartea acesta si chiar mi-ar placea sa apara si in Romania!:X

diana_andreea2994 said...

da, am mai auzit de aceasta carte si mi-ar placea sa apara in Romania ca sa pot sa o citesc pentru ca are pare interesanta dupa descriere.

Denisa C said...

Am auzit de carte si ar fi frumos daca ar fi publicata si la noi.:)

Anonymous said...

Am mai auzit despre carte. Pare interesanta si, daca ar fi publicata si la noi, probabil ca as dori sa o citesc. :)

Ştefana Alexandra said...

Am mai auzit:D Chiar susţin campania, cred că merită cartea din ce am citit despre ea şi sper să fie publicată la noi.

Unknown said...

am auzit...si da mi`as dori sa apara si la noi:X:X

ChloeDawn said...

Am mai auzit de aceasta serie si mi-am dorit sa o citesc. Mi-ar placea sa apara in Romania

Bivolaru George-Cristian said...

Nu_dar_sunt_curios

Smiling Miss said...

Nu, dar mi-ar plăcea să o avem în România.

Andd D. said...

Am descoperit aceasta carte de curand pe Goodreads. Mi se pare o idee minunata, cu e tema captivanta, asa ca mi-as dori sa apara si la noi.

!Melamine said...

Am auzit de aceasta carte acum ceva timp de pe Goodreads desigur :)) As vrea sa apara si la noi , desi mi-ar placea sa o citesc in engleza:D

Cărți Alese said...

Da, vreau s-o citesc cat mai repede!

bufnita pufoasa said...

Pare o serie interesanta, mi-as dori sa apara si la noi.

Unknown said...

E prima data cand aud de aceasta carte. Titlul a fost cel care mi-a atras atentia si mica prezentare m-a facut sa imi doresc sa o citesc.

Mikishor said...

Ce tare :X Imi place concursul. Particip.

dana71 said...

Am citit despre ea pe bloguri, am inteles ca este interesanta si atunci mi-as dori sa apara si la noi in tara.

Unknown said...

Am vrut cartea asta inca din momentul in care am aflat ca a aparut. Ar fi dragut sa o am.

YuLiAnDrEeA said...

Am mai citit despre ea si cred ca ar fi dragut sa o avem si noi :D

Gavriloi Adina said...

Am auzit si mi-ar placea sa o avem

Unknown said...

Pare o carte interesanta, mi-as dori sa apara si sa o citesc.

iobanicu said...

Am aflat de ea de pe bloguri si cred ca ar trebui tiparita si la noi.

Unknown said...

da, pentru ambele :*

horade said...

Am aflat despre carte de pe bloguri si sunt convins ca merita sa apara si la noi.

horade said...

Trebuie sa apara si la noi aceasta serie.

Unknown said...

cine a castigat?

Unknown said...

cand vor fi afisati castigatorii?

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori