Wednesday, July 11, 2012

Concurs Verde de smarald

Acum ca au trecut examenele - eu mai am unul - ne-am zis sa va distram un pic. Si cred ca veti fi de acord cu noi cand sustinem ca cea mai buna metoda sa va distram e aceea sa organizam un concurs.
Singura rugaminte este aceea ca atunci cand va transmiteti datele complete cu adresa etc sa transmiteti emailul respectiv de pe aceeasi adresa de email cu care v-ati inscris.

Cartea scoasa la concurs este:
Ce faci când ţi-a fost frântă inima? Corect: vorbeşti la telefon cu cea mai bună prietenă, mănânci ciocolată şi te bălăceşti săptămâni la rândul în propria-ţi nefericire. Mai prost e că, împotriva voinţei ei, Gwendolyn are nevoie de toată energia pentru cu totul şi cu totul altfel de lucruri: de exemplu, pentru a supravieţui. Căci iţele încâlcite de dubiosul Conte de Saint- Germain în trecut ajung să ţeasă şi în prezent o pânză primejdioasă. Pentru a descifra secretul, Gwendolyn şi Gideon – lăsând la o parte chinurile iubirii – trebuie nu numai să danseze împreună menuet la un bal tumultuos din secolul al XVII-lea, ci şi să se arunce cu capul înainte în tot felul de aventuri...
Un montagne-russe al sentimentelor, traversând secolele: aventurile lui Gideon şi ale lui Gwen, grandios puse în scenă de autoarea Kerstin Gier, în cartea a treia a seriei Culorile dragostei. Atât de frumoasă, încât sigur te vei îndrăgosti de ea!

Daca vreti sa aflati parerea noastra despre aceasta serie, dati un click aici.

Ce mai aveti de facut este sa completati formularul de mai jos.

a Rafflecopter giveaway
Inscrierea e posibila pana pe 19 iulie, ora 24.00, iar castigatorul va fi anuntat aici pe blog pe 20 iulie si va avea la dispozitie 3 zile sa ne trimita datele sale complete. Daca nu reuseste vom alege un alt castigator. Daca nu sunteti acasa in perioada respectiva lasati un comentariu. Vor fi luate in seama aceste comentarii doar daca vor fi lasate INAINTE de anuntarea castigatorului.
Succes si nu uitati ca mai avem un concurs in desfasurare (vezi coloana din dreapta)!

64 comments:

Cristina Criss said...

In vara asta, vreau sa ma relaxez citind.

Crisstina M said...

da... as vrea sa plec de ziua mea in Croatia :D sa implinesc frumoasa varsta de 18 ani acolo... nu stiu de ce, dar as vrea acest loc. in rest citind si iesind cu prietenii si persoanele dragi :d si nu in ultimul rand sa petrec mai mult timp cu familia pentru ca peste un an ma voi duce la facultate si o sa imi fie dor de ei :D

Elena G said...

in vacanta voi pleca abia dupa 8 august. Pana atunci invatat si foarte putin timp de citit.

Andreea said...

Parintii mei nu isi pot lua concediu decat dupa 24 august asa ca pana atunci am timp sa citesc si sa recitesc mai multe carti.

Mirela said...

eu una as vrea sa citesc si sa ma uit la anime

Unknown said...

Mi-as dori foarte mult sa reusesc sa citesc toate cartile pe care le-am trecut pe o liste pentu aceasta vara

Marian said...

ok pai si eu as cam face la fel dar nu stiu ce anime-u sa vizionez ceva idei ? :D P.S Fan anime

emy said...

Vara asta imi fac multi,multi prieteni :* !

mayabijoux said...

In primul rand citit! Cat de mult posibil!!! Apoi... hmmm... cu mutatul domiciliului, mai greu timp de vacanta... Poate trag o fuga pana in iubitul meu Cluj, pe la rudele sotului... :D

claudia_mami said...

vara asta vom petrece putin la mare apoi putin undeva la tara si apoi acasa - ne pregatim vom mai citi ,vom mai scrie pentru noul an .

cassady said...

Putin pe la mare cu sotul si cei mici si pe cat se poarte si cate o carte ici colo :)

Oanaaa. said...

Hehe, planul meu la inceputul vacantei era sa "dărâm" teancul cu cărți necitite și încă sper că voi reuși. În curând voi pleca la Brașov, my all-time favourite. :x

P.S. Voi fi plecată în perioada în care afișați câștigătorul. Vin pe 23.

Deathnote said...

Citit, citit si iar citit :D O lista uriasa de carti... Plus munca... Nu stiu daca reusesc sa plec in concediu pana in septembrie.

Sabrina said...

Sincer in vara aceasta vreau sa citesc cat mai mult si sa ma plimb cu catelusa mea

Lost For Words said...

Vara asta doresc sa termin de citit cel putin 5 carti, apoi Romaaa!

Bonnie Ithil said...

Succes! Cartea chiar merita :D

Unknown said...

Sa citesc cartile pe care le am dar de care nu m-am apucat si sa imi fac de cap.:)

Iulya Elena said...

Sa fac ce imi place (sa citesc) si sa profit de timpul liber din plin.

Jo.hanna said...

Planuri de vacanta... sa citesc cat mai mult. Acum ca am terminat cu toate examenele, abia astept sa iau la rand toate cartile pe care le-am strans in ultimele luni.
Voi fi plecata atunci cand se va anunta castigatorul.
Multumim pentru concurs!

Addicted to kryptonite said...

Vara asta ma inscriu si eu la facultate. Ce spuneti de Bioterra?

ha, imi place coperta cartii

Georgiana said...

Multumim pentru concurs!
Momentan nu am nici un plan mai deosebit pentru vacanta.

LoStInDr3aMs said...

in primul rand citit!!!am o gramada de carti care ma asteapta!(cam ultimile aparitii de la revista Bravo)+niste carti cumparate recent+plus niste ebook-uri(si nu sunt putine)
un al doilea lucru important este somnul....vreau sa dorrrrrrrrrrrrm(incep apoi clasa a zecea si trebuie sa ma pun cu burta pe carte-sau cel putin asta planuiesc:)) )-acum imi incarc bateriile
apoi multa distractie cu prietenii,familia:X
si inca un lucru important...sa reusesc sa scriu cat mai multe capitole la povestea de pe blog:D

btw. multumim pentru concurs!:x

Sabryy said...

Trebuie sa merg in tabara luna asta si luna viitoare la mare <3

andra lavander said...

o sa plec in vacanta cu familia, cateva zile, nu prea stiu exact unde sau cand, conteaza doar sa fie un loc bun pentru bronzat, o sa citesc, dar mai putin, incep pregatirea pentru bac

Unknown said...

Sa citesc muuuuulte carti si sa ies cu prietenii:D

Alex said...

Planul principal in aceasta vacanta ar fi sa ma odihnesc si sa ma distrez cu prietenii <3.

giorgiana said...

hm,. planuri de vacanta...cateva zile de concediu la munte, si la inceputul lui septembrie la mare cu fetita mea..multumesc pt. concurs

monika.love96 said...

Planuri de vacanta... hm... cateva zile la mare, cateva zile la munte.

Sookie said...

Cateva saptamani insorite in Spania, acolo unde traiesc parintii mei. Plaja, mare, mers cu rolele si bineinteles cateva carti bune ;)

Rucsi. said...

vara mea va fi plina de chimie si biologieee... la modul hard:))

Alice said...

Sincer nu am planuri cine știe ce ;))
ma voi apuca de învățat pt permis de conducere și ma voi apuca de pregătire la mate (nu de alta,dar anul viitor am bacul:( )

dana71 said...

O excursie in Italia si mai multe expeditii la munte.

R3musak3 said...

Sper sa ajung si eu pe la munte, dupa ce sustin interviul pt admiterea la master bineinteles :)
Dennysse

Jacqline said...

O sa-mi petrec mare parte a vacantei la mare, unde o sa lenevesc la soare citind cartile pe care mi-am propus sa le citesc vara aceasta :D

Cristinab said...

planul meu este sa ma destresez!

succes tuturor! :)

Allie said...

Vara asta o sa merg in tabara la mare si am de gand sa citesc multe carti:D

!Melamine said...

Vara asta as vrea sa lenevesc citind pe plaja sub o umbreluta si cu limonada langa mine :X

Andreeea said...

Vreau neaparat sa ajung la COstinesti si am planuit niste plimbari prin o gramada de locuri din tara

Anonymous said...

la vechiul "acasa". de cativa ani sunt la 600 de km de ai mei, asa ca nu ajung decat de 2 ori pe an acasa..deci prea curand nu o sa imi schimb planurile :D

Anonymous said...

Odihna, o calatorie in celalalt capat al tarii, recuperat episoadele pierdute din serialele pe care le urmaresc, toate acestea pe fondul lecturii cat cuprinde :D.

Ghelase Mihaela said...

In timpul liber pe care o sa-l am vreau sa citesc multe carti.Planuri de vacanta nu am

alexa said...

Am planuri sa merg la munte ca m-am saturat de caldura

black angel said...

Vara asta am de gand sa ma distrez mkult,sa citesc si sa merga pe la mare sau munte...inca nu m-am hothrat:)

Smiling Miss said...

Vreau să mă bucur de ea mai mult, pentru că asta e ultima mea vacanță în toată regula - la anul e Bac-ul pentru mine.
Mă duc la mare, îmi fac majoratu și citesc:X:X

O zi frumoasă, fetelor!

-D- said...

Inca nu stiu foarte sigur ce voi face vara aceasta dar imi doresc foarte mult s apot ajunge la mare:x

Daniela said...

Planuiesc sa merg in Turcia sau Grecia si bineinteles, sa ajung la zi cu lectura. :D

ioana alexandra said...

vara asta vreau sa ma odihnesc, sa citesc cat mai multe carti si eventual sa plec pe la munte:)n

Ami said...

Hmmm.... eu planuiesc sa citesc muuult. Am ramas in urma cu lectura din cauza examenelor. :((

Lucian Andrei said...

Voi ajunge la mare (la vecinii din sud), la munte (Ranca si Straja) si bineinteles pe malurile Dunarii la bunici.

giddusadik said...

Ooo, planuri de vacanta.... merg in mini-vacante la Hundeoara, Deva, Simeria, Blaj, Sibiu SI Sighisoara :D
Siiii voi citi pe drumul spre acele ''meleaguri'' :D

Eu voi fi plecata in pana pe 21-22 iulie, deci daca se intampla cumva sa castig (si chiar sper :D) va rog sa asteptati cateva zile pana va trimit datele personale. Multumesc!

Ruxandraa said...

Planuri de vacanta:-?
Da, dupa data de 22 iulie urmeaza: Tabara de Engleza, inca un drum in Maramures, si multe, multe carti.

Vacanta placuta tuturor, cat mai mult timp de lectura va doresc! >:D<

Unknown said...

in vacanta asta imi propun sa citesc toate cartiile pe lista si sa ma distrez cat mai mult cu putinta.

Emilian S said...

Vacanta anul acesta va cuprinde marea (litoralul romanesc) si muntele (tot romanesc) si va incepe peste putin timp...

iobanicu said...

Imi doresc sa ma bucur de vacanta cat pot de mult! Voi ajunge curand la mare in statiunea Neptun si apoi vreau sa ajung la Sibiu si Sighisoara. La sfarsitul verii sunt "abonat" pentru cateva zile la munte la Straja.

Alexandra. said...

As vrea sa merg la mare insa nu cred ca o sa reusesc :(

Unknown said...

Cred ca voi merge cateva zile cu familia pe la munte

Ştefana Alexandra said...

Eu tocmia ce m-am întors din vacanţă :D A fost foarte frumos şi în continuare nu ştiu ce o să mai fac:))

horade said...

Planurile mele de vacanta sunt inca planuri... :), dar intr-un fel sau altul se vor concretiza.
Vanez inca un sejur pe malurile bulgaresti ale Marii Negre, dupa care incerc sa urc la altitudinea unei statiuni montane (Ranca sau Straja) si daca mai pot condimenta cu o expeditie pe Valea Prahovei, inseamna ca ajung sultan ! :)

Unknown said...

Vacanta aceasta voi pleca in Ungaria la Balaton!Abia astept!<3

hellena said...

Planurile mele de vacanta sunt aranjate sa se desfasoare pe litoralul bulgaresc si la Straja.
Dar mai am in plan si o excursie la Amsterdam in toamna... :)
Vacanta placuta realizatoarelor blogului, cat si tuturor cititorilor sau cititoarelor Bibliophile Mystery !

Larisa Papy said...

Nu am nimic planuit pentru aceasta vacanta.Doar plaja,carti, si dormit toata ziua:))

Alex said...

Ma inscriu si eu la concurs pe ultima suta de metri. Succes tuturor!

Alex said...

Mi-as dori sa ajung undeva frumos in strainatate! :D

Stephany said...

ce de lume s-a inscris :0
Eu , ca deobicei , pe ultima suta de metri :))
Planuri de vacanta ?
Hmm ... ma gandeam sa ma duc pe la brasov , pe la Bucuresti , si poate si pe la Timisoara ( Da ! Am rude peste tot in tara :D )
Desi , cred ca planurile mele vor ramane doar planuri :(

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori