Sunday, April 29, 2012

Daemon Invasion



Thanks to Bonnie, our fellow team member

8 comments:

Andreea Pop said...

ce frumoase sunt :X mai ales primele doua :) am eu ce am cu coperta de la Shadows; parca Pepe Toth ii nespalat :)) dar oricum sunt super :)

andra lavander said...

mie imi place prima si ultima, deja incep sa ma interesez de carti si cred ca chiar le voi citi. mi-au trezit cu adevat interesul

Simona said...

really nice pictures you've got there :> mi-au placut citatele :D Daemon invasion everywhere!

Bonnie Ithil said...

Pai doar e invazie, trebuie sa fie peste tot :)) <3 Nu m-as deranja sa imi bata la usa un extraterestru sexy :))

Unknown said...

Mie imi place mult a doua poza, dar si prima. Sunt cele mai frumoase.

Bonnie Ithil said...

Si mie tot primele 2 imi plac, adevarul este ca la ele am si muncit destul de mult :D

ioana alexandra said...

imi plac toate trei. felicitari Bonnie, sunt foarte frumoase:)

Cristinab said...

toate trei sunt frumoase si bine realizate!
Felicitari Bonnie! :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori