Tuesday, March 27, 2012

PRECOMANDA CELE TREISPREZECE MOTIVE DE JAY ASHER

click pentru precomanda
Nu poţi privi viitorul
Nu te poţi întoarce în trecut
Poţi afla secretul doar …apăsând butonul „Play”.
CLAY JENSEN nu vrea să ştie nimic despre casetele pe care le-a înregistrat Hannah Baker. Hannah a murit. Şi secretele ei ar trebui îngropate odată cu ea. Dar vocea acesteia îi spune că numele lui se regăseşte pe casete – şi că, într-un fel, el este responsabil de moartea ei. Pe tot parcursul nopţii, Clay ascultă înregistrările. Merge pe urmele indicaţiilor lăsate de Hannah, prin orăşelul în care locuieşte… şi ceea ce descoperă îi va schimba viaţa pentru totdeauna.

12 comments:

Bonnie Ithil said...

Nu stiu daca sa o comand sau nu, presimt ca o sa fie foarte trista si nu imi place cand cartile ma intristeaza :(...

-D- said...

Eu o iau!!
Nu mai stau sa astept sa patesc la fel ca si la Chimie perfecta!
:X

Mirela said...

o sa mi-o iau, dar acum nu am cum :)

Unknown said...

Si eu fac la fel ca -D-. O cumpar repede !!!

-D- said...

Asa Criss ca dupa...e mult prea .. scumpa si ne va parea rau:X

-D- said...

Cred ca am facut o prostie la adresa am scris doar strada dar nu si orasul si judetul
Sunt o "Ametita"!!!
=))
Ce fac acum?? Mai dau odata sau o las asa?

Simona said...

O doamne D =)) Nu stiu ce sa zic! Mai dai o data si precizezi greseala facuta la Detalii??

Am auzit ca o sa se faca si un film dupa carte :D Eu nu dau precomanda. Am dat la Jocul Minciunii de data asta ;))

Bonnie Ithil said...

Au fost atat de multe carti aparute in ultimele 2 luni la leda ca nici nu am stiut pe ce sa pun ochii, cred ca asa ati patit si voi :D

-D- said...

M.au sunat .. si am spsus unde stau .. si bla bla blauri...dar am mai trimis dupa 10 min atunci inca odata si am precizat ca e o greseala :x
Poate ma trezesc cu 2 carti=)))

andra lavander said...

cred ca o sa-mi place cartea, nu dau precomanda, astept sa para in magazine mai intai

-D- said...

Da .. dar va creste pretul:p

Unknown said...

Ne dai noua una :)) Trimite-le un mail si semnaleaza gresala; nu sta asa

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori