Friday, December 16, 2011

Bestsellere cu reducere 45%‏

 

9 comments:

Oanaaa. said...

Ce strategie au si cei de la Nemira... reduc volumele din JF unul cate unul, nu pe toate odata.. :-j

Mirela said...

am toata seria asa ca...

Larisa said...

Am vazut si eu oferta...Jocurile Foamei nu sunt toate la reducere :(

JustLaugh said...

si eu imi doresc Jocurile Foamei..dar deja am primit cadourile de Craciun:D..dar cine stie poate o sa mai am parte de cateva:D

KittygoesFoxy said...

Eu ma cam dau pe langa "Ucenicul vrajitorului". Nu stiu sigur daca sa mi-o iau sau nu.

ioana alexandra said...

interesanta oferta, dar nu prea ma atrag multe carti de acolo

monika.love96 said...

Si eu vreau Jocurile Foamei.

Andreea said...

Degeaba fac atatea si atatea reduceri,daca nu sunt cartile prea frumoase..

andra lavander said...

cred ca o sa astept filmul si apoi o sa citesc cartea, nu prea imi place povestea cu copii obligatai sa se macelareasca intre ei

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori