Monday, March 4, 2013

Prima saptamana de primavara incepe cu reduceri!

17 comments:

Andreeea said...

Nici nu stiu ce sa aleg. Am cam cheltuit toti banii pe carti si totusi mi-as lua si volumul al doilea din Disparuti + Refugiul de Nicholas Sparks. ♥

Anonymous said...

reduceri, ma bucur ca inca sunt ;))

meduza said...

Au fost reduceri frumoase pana de 1, credeam ca s-au terminat, dar editurile ne tot fac surprize :)

Anonymous said...

Ce fiecare data cand sunt reduceri nu mai am bani sa cumpar. :)) Vad ca editurile sunt darnice in aceasta perioada. Pacat ca nu pot profita de bunatatea lor.

Ellena said...

Oh! Reduceri peste reduceri! Din pacate, nu cred ca pot profita si de aceasta..Oricum, vor mai fi altele si imi voi cumpara cartile mult dorite..

natașa said...

Păcat de reduceri... nu puteau să fie când aveam bani de cheluit pe cărți?

Cristina said...

Hmm, reduceri :-?. Dragut, iar termin banii cumparand carti :))

Crina|| booktwist_ said...

Reduceri:X, dar nu mai pot sa cumpar pentru ca deja biblioteca sta sa cada pe mine:))) de plina ce e si de carti necitite.

Andreea said...

Rao cam a avut mai mereu in ultima vreme;))

Andreeea said...

Ce mi-ar placea sa termin banii pe carti, da problema e ca nu sunt banii :))
Chiar daca in perioada asta sunt multe reduceri, in perioada asta sunt si multe alte lucruri care necesita bani...si iar am ramas fara

Anonymous said...

da cunoastem toti sentimentul asta , dar uneori in viata mai te lovesti si de altele ;)) plus ca reduceri or sa tot fie ..ma gandeam acum la efectul de turma cu toti vremsa luam carti noi in biblioteca noastra dar cele vechi, uneori comori epretuite nici nu le vedem, iar ele oricum ingalbenite de timp stau si urla ca vorsafie citite si la fel de apreciate, chestia ecasi aceste carti noi , sau stilurile astea mai vechi, dar nou aparaute ..sunt foarte atractive, dar cu trecerea timpulu vor fi la fel de vechi si ingalbenite ca cele antice si de de mult, informatia este posibil sa se piarda, iar copii nostri sigur vor avea alte tipuri de carti preferate..iar noi o sa spunem ca am reusit sa aducem cartile ce erau preferatele noastre la acelasi nivel cu cartile bunicilor si a parintilor nostri si apoi ce ...eu de pilda cand gaseam plusca multe din cartile parintilor nu se mai gasesc pe piata lucru ce leface si mai valoroase in ochii unora de pilda ai mei..dar ..

Anonymous said...

mda ( imi cer scuze dar am o tastatura de toata frumusetea si s-ar putea sa nu fie pauza intre cuvinte sau unele litere mancate exemplu nepretuite ..dar si in alate comentarii ;)) chiar trebuie sa imi schimb tastatura candva ) ;))

Andreeea said...

Eu am biblioteca mea si de obicei nu imi cumpar carti decat dupa ce le termin pe cele pe care le am, ceea ce s-a intamplat acum. Si de fiecare data cand raman fara carti de citit, imi comand cel putin 10 =))

M-am gandit sa ma apuc de multe ori de cartile parintilor, chiar daca sunt vechi nu se stie niciodata cat de mult imi vor placea. Am deja cateva puse in biblioteca mea care asteapta sa fie citite, dar nu stiu de ce mereu aman si incep sa le citesc pe cele noi.

Unknown said...

am incercat si eu sa ma apuc de a inflorit liliacul din biblioteca parintiilor, dar problema era ca scrisul era mic si mai era si intr-o romana care nu prea se mai folosea. imi era greu sa urmaresc. problema e ca atunci cand stii ce comori fantasy ai tu necitite in biblioteca sa te mai apuci de una care nu prea o intelegi e si mai aiurea. wow andreea eu sincer iti spun ca nu pot astepta pana sa termin ce e in biblioteca. imi cumpar in fiecare saptaman carti sau le castig

Andreeea said...

Si eu mai castig cateodata. :)) Dar problema mea este si ca nu am unde sa le mai pun :))
Asta ma enerveaza si pe mine la cartile vechi. scrisul prea mic si vocabularul

Unknown said...

da bine ca nu prea am citit din astea vechi. mai mult manuale de bio

andra lavander said...

momentan am instrat in criza, no many no books

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori