Friday, March 1, 2013

Ia-ti martisorul de la Nemira!

 Nemira va propune cel mai frumos martisor pe care il puteti darui persoanei dragi: cartile! Toata saptamana, va oferim o reducere de 40% pentru colectiile Damen Tango, Babel si Bonton. Rafinate, delicate si pline de dragoste si onestitate, titlurile pe care vi le propunem vor incanta si bucura in acelasi timp.
Ofera in dar un martisor pe care il poate "purta" in orice zi! Intampina primavara cu dragoste fata de carte!


Avem doua motive de bucurie in acest weekend: a venit primavara si avem martisoare frumoase de oferit. Daca esti nascut in luna martie, Nemira te invita sa iti revendici cadoul: 50% reducere!

Pentru a beneficia de reducere, tot ce trebuie sa faci e sa introduci textul "martie2013" in campul COD PROMOTIE din cosul tau de cumparaturi de pe Nemira.ro si beneficiezi de reducerea de 50% pentru intreaga comanda facuta. Te asteptam cu povesti de primavara, noutati SF, mister si aventuri.

Spor la cumparaturi si o primavara minunata!


16 comments:

Anonymous said...

asta da cadou de martisor :))

Alexandra Ioana said...

da krisszu
cadou perfect de martisor :x
dar daca am avea si bani ar fi si mai interesant :))

Anonymous said...

eh, arde spus nu-i greu , ci faptele sunt mult mai importante ...dar totusi sespune ca sa visezi egratis

Unknown said...

unde sunt toate comentarile mele? de ce nu apar?

Anonymous said...

stiti:))..martisorul cel mai frumos este redat de flori dragute poate ghiocei si a ...o cioco poate?

Unknown said...

am mancat ieri de martisor numai dulciuri. mi-a ajuns=)))

Anonymous said...

bravo tie, eu nu prea am fost la scoala deci am ratat martisorul ;)) sa iti fie de bine ..pt ca cioco e buna

Unknown said...

asa am patit eu anul trecut. am facut rubeola si nu m-am putut duce

Anonymous said...

au ce urat....eu am avut pe la zece ani pe toate

Unknown said...

eu am avut la 10 ani varicela si imediat oreon. mi-a fost foarte greu

Anonymous said...

sunt urate, dar mai bine in copilarie decat in adolescenta sau majori trec mai greu ..asa in copilarie si uiti ca le-ai avut

Unknown said...

da am auzit ca la adulti e mai greu de suportat. oricum am vazut ca a aparut vaccin mai pentru toate

Andreea said...

Inca o luna si pot profita si eu de a doua reducere <3.

Andreeea said...

De fiecare data cand sunt reduceri zic ca-mi comand Jocurile Foamei, dar de fiecare data dau de ceva care ma fascineaza mai mult de la alte edituri...

Andreea said...

Din pacate la Nemira sunt doar cateva care atrag atentia,insa carte deseori sunt eclipsate..

Andreeea said...

Nemira are multe carti SF.. care ma pe mine nu ma fascineaza in mod special. Jocurile Foamei cred ca e singura serie pe care mi-o doresc acum de la Nemira.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori