Friday, March 1, 2013

35% reducere pentru cadoul perfect!


13 comments:

Anonymous said...

ma bucur din tot sufletul caavem reduceri e mult mai usor sa achizitionam cartile in acest mod

Unknown said...

da iti dai seama cum ar fi daca pretul ar ramane mereu acelasi?

Anonymous said...

ar fi cel mai frumos lucru de pe pamant...

Unknown said...

ba nu ma refeream ca sa nu se mai aplice reduceri, promotii etc

Anonymous said...

ba?...=)) ,,eu ma gandeam la preturi ieftine ca acum in peroada reducerilor sa ramana la fel mereu, de asta am zis ca ar fi raiul pe pamant , dar nah fiecare intelege ce poate =)) si culmea era raspuns la intrebarea ta ..deci e comica rau chestia ;)) m-ai facut sa zambesc azi

Unknown said...

in primul rand nu ti-am zis ba am omis virgula era ceva in genul: ba nu, ma refeream ca sa nu se mai aplice... eu nu vorbesc cu ba si nu mi-am raspuns la intrebare ti-am zis tie ca nu ar fi frumos pentru ca ar insemna sa nu se mai scada din pret si sa nu se mai aplice oferte

Anonymous said...

eh e ok..am inteles aluzia....nu e stres, e ok...dar o fostamuzant, uite vezi ..cese intampla cand nu suntem obisnuiti safolosim diacriticele ..eu una nu reusesc ca ma bate tastatura ...=))

Unknown said...

da pe net ne mai permitem sa scapam cate o virgula, de diacritice nu mai zic si se pierde sensul frazei

Anonymous said...

yep...dar in mod oficial trebuie sa invat sa scriu cu diacritice desi mai greu ..

Unknown said...

si eu pentru ca la facultate numai asa trebuie sa le facem

Anonymous said...

mai am un an pana atuncideci mamai bucur de burlacie cum e zisa....

Andreea said...

Frumoasa reducere.C ide la Rao au facut numai reduceri in ultima perioada.

Andreeea said...

Bine ca am vazut acum reducerea. Inca mai am putin timp sa profit de ea. :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori