Friday, March 1, 2013

Sa ne amintim #1: Recenzie E usor sa te iubesc de Tammara Webber

Pentru a sarbatori lansarea in Romania pe 10 martie a cartii "E usor sa te iubesc" de Tammara Webber, carte mult apreciata si recomandata de noi, am decis sa publicam aceasta noua rubrica, intitulata "Sa ne amintim". In cadrul ei, cititorii fideli BM vor depana alaturi de noi amintirile din campanie, iar cei mai noi se vor putea familiariza cu povestea si personajele. 
Si incep cu recenzia mea, pentru ca nu a mai fost publicata pe BM ci pe fostul meu blog, care din motive independente de vointa noastra, nu mai exista.

SALVATĂ DE UN STRĂIN. BÂNTUITĂ DE UN SECRET.

CÂTEODATĂ, DRAGOSTEA NU-I UN LUCRU SIMPLU…

El o urmăreşte, dar nu face cunoştinţă cu ea până când, odată, într-o întâlnire neaşteptată, el devine salvatorul ei.

Atracţia dintre ei e incontestabilă. Totuşi trecutul, pe care el s-a străduit atât de mult să-l depăşească, şi viitorul, în care ea-şi pune atât de mari speranţe, ameninţă să-i despartă.

Numai împreună ar putea să lupte cu durerea şi vinovăţia, să înfrunte adevărul şi să găsească neașteptata putere a dragostei.
Parerea mea:


Ma bucur foarte mult ca am decis sa citesc aceasta carte acum aproape un an. Ma bucur in primul rand pentru ''gura de aer proaspat'' pe care am luat-o pe parcursul lecturii, pentru ca nu este o carte fantasy. Simteam nevoia sa le mai las si sa ma intorc cat de cat la realitate, iar E usor sa te iubesc a fost de mare ajutor. Stiu ca intre timp au aparut in Romania cateva titluri din acest gen, insa niciunul nu a avut asupra mea acelasi impact ca aceasta.

Cum sa va spun... Chiar nu imi gasesc cuvintele potrivite sa descriu ce simt pentru aceasta carte: e superba, mai mult decat superba. Te pierzi imediat in ea si atunci cand o termini e ca si cum te-ai trezit brusc dintr-un vis. Te uiti in jur dezorientat si vrei mai mult, dar nu mai este...

M-a atras absolut tot la ea, de la descriere pana la coperta, dar trebuie sa lasam chestiile de genu: " vai ce super e coperta" sau " tipul pare hot". Daaa e hot si ce daca?!!! In cartea asta este vorba de cu totul altceva, e o poveste de viata care se poate intampla oricui, si peste care nu ai cum sa treci usor. O poveste care incepe destul de tragic, dar care se dezvolta dincolo de acest aspect si ne daruieste un Happy End pe care eu l-am asteptat cu sufletul la gura, chiar daca nu eram sigura de existent lui.

Mi-au placut personajele foarte mult, sunt conturate atat de bine incat ai senzatia ca le cunosti de o viata, chiar daca sunt pline de secrete, in special Lucas. 

Acest personaj m-a fermecat total (da, e genul de baiat care mi-ar atrage atentia pe strada "tatuat, cu piercing, brunet etc"), mi-a facut pielea de gaina, m-a facut sa rad si sa plang si am avut momente cand ardeam de dorinta sa intru in carte si sa il tin strans in brate, pentru ca MERITA.

Jacqueline, insa, se schimba foarte mult pe parcursul romanului, trece de la ''accesoriul'' fostului ei iubit Kennedy, la o fata care stie ca a gresit cand a ales sa il urmeze pe acesta la un colegiu unde ea nu vrea sa fie, un colegiu unde ea nu poate numi foarte multe persoane ''prieten''. Dar cand face cunostinta cu Lucas si Landon, doi baieti de care se simte atrasa, chiar daca pe unul il cunoaste personal iar pe unul doar virtual, lucrurile se schimba pentru ea, in bine zic eu...

Ramane sa vedeti voi pe cine alege Jacqueline. Nici nu mai aveti mult de asteptat!

Lectura placuta!




Photobucket







16 comments:

Anonymous said...

trebuie sa recunosc desi reticienta la inceput acum o ador tot mai mult :*

Cristinab said...

mi-ai reamintit de ce iubesc atat de mult cartea asta!

imi amintesc ca nu ma saturam de carte, fiecare cuvant lega o propozitie reusita, si era o placere sa recitesc anumite fraze.
cartile electronice nu au acelasi farmec precum cele printate, de aceea astept sa tim in palme cartea. cat de curand o voi avea si in engleza, pentru ca doar asa o sa ma simt o fana adevarata EASY.
imi mai amintesc cat de mult doream sa stiu cum arata Landon. m-a atras mult personajul lui. nu sunt o fana a triunghiurilor amoroase, dar atat lucas cat si Landon ma atrageau, ceea ce mie nu mi s-a intamplat niciodata. cred ca este meritul autoarei aici, pentru ca i-a conturat pe amandoi in asa fel incat sa placa oricui.

a inceput numaratoare inversa!!!!
vreau ca pe 10 pana in amiaza sa o primesc! :D

Alexandra Ioana said...

geniala recenzie:X
abiaastept sa mi vina si mie sa o citesc :X

Unknown said...

frumoasa recenzie multumim bonnie

Alexandra Ioana said...

abiaastept sa fac cunostinta cu lucas:>
multumim pentru recenzie.

Unknown said...

pacat ca nu putem sa ne intalnim personajele

Anonymous said...

cred ca dintre toate personajele eu as vrea sa ma intalnesc cu hp

Unknown said...

eu nu m-am gandit inca, cu cine sunt cateva

Anonymous said...

da eu is ca si vantul sunttare curiasacat va rezista pasiunea asta pt hp pentru serie caci din personaje mi-a placut plesneala

Unknown said...

cred ca atunci cand o voi citi si eu imi va placea mult si imi va ramane vesnic in minte

Anonymous said...

sasperam, sau daca nuh astae, dar hei hp e un univers frumos

Unknown said...

si eu zic la fel am citit cateva capitole din primul volum si heyy imi placee

Andreea said...

Daca nu ma insel chiar de la voi am aflat prima data despre aceasta carte minunata,pe care sper sa o citesc cat de curand.Este o rubrica foarte frumoasa,pe care sper sa o continuati.

Crina|| booktwist_ said...

Am citit-o si eu si mi-a placut mult, are ceva special si nici nu stiu cat am trecut prin pagini. Ma bucur ca a aparut si la noi, chiar daca eu am citit-o in engleza.

Andreeea said...

Chiar ma gandeam sa mai schimb putin genul si sa las cartile fantasy la o parte o vreme. Ma bucur ca apare la noi cartea si va fi o ocazie foarte buna sa citesc si altceva.

andra lavander said...

ma bucur ca a aparut acesta rubrica, e bine sa ne mai amintim din cand in cand de trecut, Easy este o carte frumoasa, care te captiveaza si din care inveti ceva despre viata si despre alegeri, despre viol si tacerem, despre oamenii de langa tine de a caror existenta nici nu stii

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori