Wednesday, January 9, 2013

In pregatire la Editura Leda.

 Moştenirea Familiei Van Alen (Sange Albastru, vol. 4)
de Melissa De La Cruz




Sarutul mortii (Vampirii din Morganville, vol. 8)
de Rachel Caine 



Circul noptii
de Morgenstern Erin  


Urmărind periplul aventuros al unui circ fermecat, la sfârşitul secolului al XIX-lea, romanul de debut al talentatei tinere scriitoare Erin Morgenstern este o magică poveste de dragoste pentru cititorii de toate vârstele.

Circul soseşte pe neaşteptate. Nu îl precede niciun anunţ, nu îl vesteşte niciun afiş. Se iveşte subit, de nicăieri. Te pomeneşti cu el în faţa ochilor, când ieri nici vorbă nu era de el.

Sub cupola corturilor nocturne, în dungi albe şi negre, te aşteaptă însă o experienţă cu totul unică, o sărbătoare a simţurilor – poţi să te pierzi într-un labirint de nori, să rătăceşti prin meandrele unei grădini luxuriante construite din gheaţă, să priveşti uimit la contorsionista tatuată care se strecoară într-o minusculă cutie de sticlă şi să te îmbeţi cu miresmele de caramel şi scorţişoară ce adie ameţitor prin aer.

Acesta este Le Cirque des Rêves! Bine aţi venit!

Însă, în spatele norilor de fum şi al oglinzilor, se derulează o competiţie crâncenă – un duel între doi tineri magicieni, Celia şi Marco – antrenaţi încă din copilărie să concureze într-un “joc” implacabil de către maeştrii lor misterioşi. Necunoscută celor doi, aceasta este însă o confruntare din care doar unul dintre ei va reuşi să iasă învingător, iar circul este scena pe care se desfăşoară o bătălie cumplită a imaginaţiei şi voinţei.

Dar când o dragoste profundă, pasionată şi magică se înfiripă între cei doi protagonişti, bătrânii lor maeştri trebuie să intervină, iar consecinţe vor fi periculoase pentru toţi cei implicaţi.

O poveste seducătoare, plină de aventură, magie şi poezie.







13 comments:

Unknown said...

abia astept cirucul noptii sunt foarte curioasa cum va fi coperta

andra lavander said...

de cand astept cirul noptii, mi se pare ca au trecut secole

Duduş said...

Se pare ca Leda iar ne va da niste carti numai bune de "devorat"

Alexandra Ioana said...

hopa,leda ne uimeste de fiecare data,abiastept sa vad cum va fi circul noptii,imi place mult descrierea carti....:X

alexa ioana said...

si eu tot Circul noptii astept nerabdatoare
as fi preferat sa nu schimbe coperta, imi placea foarte mult cea originala

Cristinab said...

vad ca circul noptii e asteptat de multa lune. astept parerile dupa lansarea la noi. descrierea este interesanta.

Anonymous said...

pe mine ma atrage foarte mult a doua coperta , imi place ideea plus acea culoare roza din capul fetei;))

Anonymous said...

pe mine ma sperie ideea circului noptii, am vazut vreo doua variante de coperte pana in prezent desi nu se stie sigur care varamane ..este una care mi-a datde gandit ..era cu o mana lunga alba , de natura feminina si un ccirc tinut in palma ei sau ceva de genul, coperta era neagra ..ceea ce a avut un efect ciudat asupra mea ..

Alexandra Ioana said...

imi mai doresc sa apara continuarea la georgina kincaid la leda,care,am auzit ca va aparea anul asta volumul 6:X,abiastept:X,e geniala seria georgina kincaid:X

Unknown said...

eu sper sa vina anul asta volumul 5 din micutele mincinoase

alexa ioana said...

da, Alexandra, seria Georgina Kincaid este intr-adevar geniala!!:X si eu o ador:X dar imi pare atat de rau ca e ultimul volum:((
am auzit ca apaare in martie!
Bia, si eu astept cu nerabdare MM5, dar n-am auzit nimic despre aparitie, cred ca o sa trebuiasca sa mai asteptam...

Unknown said...

ok mersi de raspuns poate mai bine il intreb pe adminul de la ledablog se poate sa stie el mai multe

Anonymous said...

eu stiu ca va aparea in curand :)) este in pregatire ..si eu astept micutele mincinoase asta e clar ;))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori