Wednesday, January 9, 2013

Ce au cărţile RAO în comun? Reduceri mari!

Click pe imagine.

9 comments:

Unknown said...

super reduceri cred ca imi iau si eu ceva

andra lavander said...

o sa ma uit si eu pe site-ul celor de la rao

Duduş said...

O sa dau o raita printre cartile lor :-?

Alexandra Ioana said...

toate editurile au reduceri,ce sa mai:)),din pacate,am buzunarul gol,deci momentan is pauza la cumparat carti :-<

Cristinab said...

dragute reduceri. eu astept altele :)

Anonymous said...

e sezonul reducerilor dar din pacate cred ca majoritatea buzunarelor au stocul minimal..sincer acum au fost sarbatorile de iarna nu stiu daca sunt multi care isi permit, dar pentru cei care totusi isi permit distractie placuta , rao are o colectie de carti interesante ...cel putin inainte de editura leda , era foarte bine vazuta :*

Alexandra Ioana said...

mda,vad ca orice editura are reduceri,e foarte tare ca scot unele carti la jumate din pret....sau chiar mai putin

Unknown said...

am vazut ca si pe libris sunt reduceri la cartile rao nu numai la ei pe site

alexa ioana said...

destul de bunicele reducerile, am pus ochii pe cateva carti

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori