Tuesday, January 8, 2013

Paparazzi #18


Pentru  rubrica din aceasta saptamana avem un actor care ne-a atras atentia foarte mult.

Sebastian Stan


Locul naşterii: Constanţa
 Data naşterii: 13.08.1982
 Ocupaţie: Actor 
Înălţime: 180 cm
 Culoarea ochilor: albaştri 
Culoarea părului: şaten
 Ţara natală: Romania


S-a nascut pe 13 august 1983 in Constanta, iar la varsta de 8 ani s-a mutat impreuna cu mama lui in Viena, unde ea s-a angajat ca pianista. La 12 ani s-au mutat in Rockland County, NY. A absolvit Universitatea Rutgers din New Jersey, studiind in timpul acesteia un semestru la Globe Theater din Londra.
Actorul locuieste in prezent in New York. A urmat cursurile celebrei scoli de vara Stagedoor Manor. Si-a facut singur toate cascadoriile din filmul The Covenant si a ramas bun prieten cu Chace Crawford si Toby Hemingway , colegii lui de platou. Cu Chace Crawford a mai jucat de asemenea in serialul de succes "Gossip Girl", unde a intalnit-o si pe actuala lui prietena Leighton Meester, cu care are o relatie din 2008. Sebastian este singur la parinti.



Filme importante cu Sebastian:






15 comments:

Unknown said...

foarte tare habar nu aveam de acest lucru e interesanta rubrica

Anonymous said...

viitorul meu sot , neh dare frumos sa visezi plus ca am auzit eu ca este gratis. imi place rubrica mult noroc cu ea

Simona said...

Constantean de-al meu :D Ma bucur sa aud ca din tara noastra sunt si persoane care ajung actori importanti. Sper sa nu uite de unde au plecat!

Unknown said...

black swan a fost un film pe care l-am vazut si eu, iar despre gg nu stiu ddaca sa ma uit sau nu

andra lavander said...

nu stiam ca un actor de origine romana a ajuns atat de deaprte, bravo lui

Duduş said...

Nu aveam nicio idee ca tipul e roman :| daaaamn =p~

Alexandra Ioana said...

foarte tare,dar,habar n-aveam ca acest actor este roman si a jucat in filme sau seriale straine.

alexa ioana said...

stiam ca a jucat in GG si in Apparition, film pe care chiar imi doresc sa-l vad, mi aales ca joaca si Ashley:X
dar de ultimul film n-am maia uzit pana acum. sunt curioasa cum e

Cristinab said...

Hello sebastian!
cred ca sunt slabe sanse sa se fi reintors pe plaiurile asta mioritice macar in vizita.

Bonnie Ithil said...

@Bia Bianca. GG merita vazut, e foarte interesant serialul.
@Cristinab. Sebastian a fost in tara acum un an sau doi, nu mai tin minte exact. :)

Anonymous said...

Sebastian stan a fost genial si este in continuare plus ca i-a stat tare bine cu blair ;)) ..trebuie sa recunosc..sunt mandra ca este roman si ca a ajuns departe

Alexandra Ioana said...

nu stiam ca a jucat in seriale precum gossip girl sau in filme precum black swan si the apparition,e foarte frumos actorul:X

Unknown said...

astea sunt adevaratele talente ce trebuie promovate nu ce iese din studioul un show papcatos sau mai stiu eu de unde

alexa ioana said...

ai dreptate Bia, dar ce se promoveza acum la tv..te doare capu'! daca nu aveam internet, pun pariu ca nu auzeam de Sebastian si habar n-as fi avut ca e roman
ar trebui sa ne mandrim cu el, a ajuns departe si a facut o multime de filme bune, e apreciat de straini...bravo lui!!

Anonymous said...

Din pacate Romania valoreaza si promoveaza plastisicismul, vedetele de carton, pitiponceala ;)) si anorexia..

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori