Thursday, April 19, 2012

Concurs 1 an!

Buna tuturor!
Unii dintre voi si-au dat seama deja ca in curand, foarte curand, Bibliophile Mystery va implini
Cum asa ceva nu se intampla decat o data am zis sa sarbatorim cu voi (cum altfel??), cei care ne-ati fost aproape si ne-ati lasat sa intelegem ca poate contam...
Acum... fruntea sus... premiile sunt:

I Umbra noptii de Andrea Cremer
II Elixirul vietii de Kenneth Oppel
III Luna plina si A doua luna plina de Kelley Armstrong
IV Placeri interzise, Cadavrul care rade si Circul damnatilor de Laurell K. Hamilton

Pentru a intra in concurs trebuie doar sa lasati un comentariu la aceasta postare prin care sa spuneti numele / GFC prin care urmariti BM (va rog verificati pentru ca s-a intamplat sa nu corespunda), ce va place la BM si ce ati vrea sa gasiti mai mult, mai nou etc pe BM si bineinteles pentru ce concurati (toate sau anumite premii).

Inscrierile sunt posibile pana pe 28 aprilie, ora 24.00, iar castigatorii vor fi anuntati pe BM de ziua lui, pe 29 aprilie.
Succes!

Elixirul vietii (Ucenicia lui Viktor Frankenstein Cartea 1) de Kenneth Oppel e oferita de editura LEDA, careia ii multumim pentru ajutorul dat.
Photobucket Photobucket

71 comments:

Alex said...

La multi multi ani blogului >:D<,si la cat mai multe postari :x

Numele : Mihail Alexandra Ramona
GFC : ©Ramonaa ‹ะท
Pe Bibliophile Mystery imi place totul ,poate nu am mereu toate cartiile pe care as vrea sa le citesc ,asa ca le pot citi rezumatul lor pe blogul acesta. Si bineinteles,atatea concursuri uimitoare prin care pot castiga .Nu imi doresc nimic mai mult pe site,este perfect si il apreciez.
Concurez pentru toate premiile.

RRoxana said...

La multi anii!
Numele: Radu Oana-Roxana
GFC: Roxanne
Nu stiu cum reusiti, dar aflati primele noutati foarte repede, sunteti la curent cu ele si aveti si multe detalii despre ele. Concursurile sunt grozave si chiar apreciez ca multe dintre ele nu sunt sponzorizate si ca va dati toata silinta sa ne multumiti. Plus recenziile la cartile din strainatate... Sunteti grozave si mult succes in continuare.
Concurez pentru 1, 3 si 4.

Djkosta said...

La mnulti ani:
GFC: th3_moon_light
Nume: Albu Constantin
Imi place mult la site faptul ca postati noutati, aveti multe recenzii si multe concursuri. Nu cred ca va pot reprosa ceva, va pot spune doar ca vrem mai multe recenzii si concursuri deoarece blogul vostru este minunat :)

Geo. said...

Gfc: Geo.
Concurez pt. premiile 3 si 4 :)
Ce imi place la BM?
Sincer, nu stiu.
Sau stiu.
Imi plac recenziile voastre - cred ca de la voi am deprins chestia cu citatele incorporate in recenzie(defapt, sunt sigura).
Puneti mult suflet in ceea ce faceti, asta se observa de la o posta, sa stiti. Nu toata lumea vrea/poate sa faca atat de multe concursuri, insa voi va descurcati excelent.
Ati venit de multe ori cu idei pe care le-ati si pus in practica si chiar daca lumea nu o arata, va spun sigur ca apreciaza ceea ce faceti si va e recunoscatoare.
Datorita voua am reusit sa devin dependenta de unele carti. Stiti prea bine despre ce vorbesc - cunosc politica cu stii-tu-ce in public, dar in momentul de fata nu dau doi bani pe ea.
Vreau sa va spun sa o tineti tot asa, sunteti unele dintre cele mai tari persoane pe care le cunosc si ma mandresc cu asta.
La multi ani! :*

Djkosta said...

Daca e posibil sa particip pentru mai multe premii voi alege 1, 3 si 4. Succes tuturor si multumim pentru concurs

KittygoesFoxy said...

Happy B-day, dear friends!
Nume: Buzanianu Oana Stefania
GFC: Nyx
Concurez pentru toate premiile.

Imi place blogul vostru exact asa cum este; recenziile voastre sunt superbe, ne incantati des cu concursuri minunate si ne faceti cunoscute carti absolut geniale din strainatate si de la noi pe care, poate, fara ajutorul vostru nu le-am citi niciodata. Faceti o treaba foarte, foarte buna cu blogul si sper sa ne incantati mereu cu ideile si parerile voastre. La cat mai multi ani!

Cipryan said...

Happy B-day!
Nume : Major Ciprian
GFC : cipryan
Particip pentru toate.

Ce-mi place? Pai , ca niciodata nu ne plictisiti.Intotdeauna incercati sa ne oferiti lucruri noi , concursuri , recenzii cat mai bune si stiu pe propria-mi piele cum este sa menti un blog de carti.
Un singur sfat : poate ca pe viitor o sa incercati sa traduceti descrierile cartilor din strainatate , atat.
Ramaneti tot asa de muncitori , harnici si cu capul pe umeri ca pana acum. B
ye!

Anonymous said...

Boncea Cristina, Crisa

Bibliophile Mystery e un blog complet, oricine e pasionat de carti si blogging a auzit de el. Pentru mine sunteti perfecti si nu aveti nevoie de nimic altceva. la multi ani si succes pe viitor!

Jo.hanna said...

La multi ani!

Nume: Oana Ilasi
GFC: Jo.hanna
Concurez pentru premiile I, III si IV

Eu vizitez zilnic BM pentru ca ofera cam tot ce imi pot dori de la un blog despre carti. Sunt recenzii, sunt carti in romana si carti in engleza, filme, oferte de la librarii... e cat se poate de complet. Stiu ca de fiecare data cand voi deschide blog-ul voi gasi aproape sigur o postare noua. Sincer, chiar nu am ce sugera in plus.
Succes in continuare!

Soul Portrait (Portretul sufletului) said...

La multi ani!
Nume: Gorgos Roxana
GFC: Broken Noir
Concurez pentru premiile III IV

Eu vizitez zilnic BM pentru ca ador cartile, iar BM este singurul blog pe cae l-am gasit si imi ofera to timpul informatii despre cele mai recent aparute carti, recenzii, filme si oferte. Un singur lucru as sugera, sa postati site-uri de unde se pot descarca carti. In rest, totul e mai mult decat perfect. Succes in continuare!

Bonnie Ithil said...

La multi ani !!!! si la cat mai multi anisori :D:X
Nume: Stavarache Simona
GFC: Ithil
Concurez pentru toate :D

La BM imi place tot si va roooog cu schimbati nimic pt ca e perfect asa cum e. :x E blogul pe care intru imediat ce ma dau jos din pat, aici sunt cand imi beau cafeaua dimineata aici mi-am facut prieteni si m-am indragostit si mai mult de lectura si tot aici ma vad si peste multi multi ani :D.
Succes in continuare si tineti-o tot asa!!!

Crina|| booktwist_ said...

Nume: Cristina Floroaica
GFC: Addicted
Concurez pentru toate premiile.

Urmaresc acest blog de ceva vreme si mereu m-a bucurat faptul ca gasesc informatii atat despre carti ce-au aparut si la noi, dar si din afara. Un alt lucru ce ma bucura sunt articolele legate de muzica, filme. Aveti o paleta diversa de lucruri/articole. Ce as dori eu si ma gandesc poate mai sunt si altii ca descrierile cartilor din afara sa fie si in romana, adica poate unii sau si eu uneori nu inteleg chiar tot.

La multi, multi ani!!!

claudia_mami said...

la multi ani! nume :nicoleta ciocoiu gfc:claudia_mami concurez pentru toate imi place BM este unul dintre blogurile care imi place si gasesc informatile utile ,safurez ceaiul si rasfoiesc blogul ce imi place .

Law said...

la multi ani!:)

-gfc:law
-concurez pentru toate premiile.
-imi place blogul vostru fiindca aici intalnesc tot ce trebuie sa stiu despre carti;imi place ca organizati multe concursuri si imi place ca va tineti de el mereu:)

mult succes in continuare cu el!:)

Oanaaa. said...

Cum vor fi alesi castigatorii?:)

Florina Dan said...

GFC: Florina Dan
-Concurez pentru toate premiile
-Ador acest blog deoarece are concursuri superbe cu premii-carti foarte bine alese<3
-imi place deoarece aici aflu ce carti sunt noi si care merita citite<3
Este SUPERB!<3
Bafta in continuare si sa mai faceti 'ani "<3

paula said...

gfc: paula
nume: Popescu Paula
Concurez pentru toate premiile
- imi place foarte mult acest blog deoarece aici am castigat primul meu concurs , si in plus are niste concursuri super si premiile sunt pe masura.Aici recenziile imi plac cel mai mult. Multa bafta in continuare!
-

giorgiana said...

gfc giorgiana turcu
nume giorgiana turcu
as dori premiul I sau IV
deja un an? felicitari, si La multi ani!spor la munca in continuare ca sa ne trinti in priza, imi plac recenziile, cartile pe care le promovati...ca rubrici suplimentare m-ar interesa noutatio legate de proiectele de film dupa carti in derulare, viitoare aparitii de carti si comparatii intre carti de diferite genuri

lifemeanscolour said...

Nume:Minculete Andra
gfc:lifemeanscolour
Concurez pentru premiile I si II

Imi place mult rubrica voastra cu 'Cupa Cartilor',recenziile,micile intamplari sau povestioarele voastre si sincer nu stiu ce ati mai putea adauga,deoarece e superb.La multi anisori,BM!!!

Alexandra Ioana said...

Nume:Gheorghiev Alexandra Ioana
Gfc:Alexandra Gheorghiev
Premiu:Imi doresc foarte,foarte,mult premiul IV de Lauren K Hamilton,pentru ca ador scrisul ei:x,si imi doresc mult cartile,ei:D
In primul rand,vreau sa va urez un sincer si calduros LA MULTI,MULTI,ANI,iar in al doilea rand pot sa spun ca BM este unul dintre blogurile mele preferate,de ce:pentru ca are de toate:concursurii multe,recenzii,prezentari de carti,traduceri,coperti frumoase.Nu cred ca ar mai lipsi ceva la acest blog minunat.Noroc in toate,si sa ne traiti 100 de ani >:D<

Ruxandraa said...

Nume: Ruxandra D
GFK: Ruxandraa
Concurez pentru toate premiile.

La multii Anii! >:D<
Imi place aspectul, recenziile, toot!

Muneca Chucky said...

Nume:Petcu Elena-Larisa
GFC:Muneca Chucky
particip pentru toate premiile
Vreau sa va urez un la multi ani dulce!Sper sa existati in blogosfera mult timp de aici in colo...
la BM imi plac recenziile despre cartile mai putin cunoscute la noi sau care nu au aparut,concursurile bogate si nu in ultimul rand moderatoarele blogului care sunt niste dragute^^

emy said...

Nume: Tanase Emilia
GFC: Emy
Concurez pentru I,II,III

Eu am descoperit BM acum o luna,dar sincer vorbind,blogul e absolut superb!Ma intrebati ce imi place si ce as mai adauga.Pai eu n-as adauga nimic.Daca as adauga eu,unde mai e entuziasmul si surpriza cand apare cate ceva nou?Eu ma bazez pe ideile voastre.Pentru ca pana acum,au reusit sa ma surprinda placut!Si abia astept sa vad ce ne mai pregatiti in continuare :).
Muuult succes in continuare!

aaadela said...

Nume: Adela Cacovean
GFC: Adela Cacovean
Imi place faptul ca, prin intermediul blogului tau, pot fi la curent cu noile aparitii in materie de carti atat in Romania, cat si in strainatate. As vrea sa gasesc cat mai multe articole de acest gen, si de asemenea imi place mult Cupa Cartilor. Mi-ar placea sa faci cat mai multe articole-poll, in care noi sa ne votam cartile preferate din diferite genuri, ale diferitilor autori, ale diferitelor edituri.
Concurez pentru: I, II si IV

sandybook said...

Nume: Ramona M
GFC: ramy
Concurez pentru premiile 1, 2 si 3.

Mai intai va doresc multi ani rodnici in blogosfera! Avand in vedere ca va urmaresc aproape zilnic de cel putin 6 luni, pot spune ca ceea ce imi place cu adevarat la BM este faptul ca e un blog cu initiativa si cu atitudine, care e mereu la curent cu ceea ce se intampla atat la noi, cat si in strainatate, care propune carti nu doar pe baza a ceea ce se spune despre ele, ci in urma lecturarii lor, facand recomandari in cunostinta de cauza. Toate acestea sunt dublate de spirit critic constructiv si de obiectivitate in aprecieri. Blogul pare o initiativa personalizata, deoarece voi, cele care scrieti, va implicati personal in ceea ce faceti si se vede ca e o treaba care va face cu adevarat placere. Eu n-as schimba nimic la acest blog :D. Imi plac la nebunie concursurile voastre si background-ul actual. :D

roxtao said...

La Multi Ani! :D
Imi place:
- aspectul asta...profi asa al blogului;
- faptul ca trimiteti un singur e-mail pe zi cu postarile noi (de la unele bloguri m-am dezabonat pentru ca primeam cate 7 mailuri pe zi cu cate o promotie noua, cu nouati separate de la edituri, etc);
- ca recenziile sunt recenzii si nu doar rezumat + "mi-a placut, e grozava, cititi cartea"
- de asemenea, dedicarea totala pentru campaniile de promovare a unor carti. Nu stiu cum faceti, eu abia am timp sa fac recenziile la cartile pe care le citesc!
Mi-as dori ... mai multe recenzii cred :)
Urmaresc cu: roxtao/rox_tao@yahoo.com
Particip pentru premiile I, II si III. Pe ultimul il am deja, asa ca nu are rost sa fur sansa cuiva de a-l castiga.
Multumesc pentru concurs, va doresc o seara frumoasa!

ByBy said...

La multi ani!!!>:D<
GFC : ByBy
Particip pt premiile I,III si IV.
Imi place totul la BM.Intru pe blog zilnic si imi place ca mai gasesc titluri/carti noi pe care as putea sa le incerc si eu :D

Multumim pt concurs! :)

Cristinab said...

La multi ani! multa sanatate si toate cele bune! >:D<

gfc: Cristina Borcan

mi-a placut BM de la prima recenzie pe care am citit-o. voi m-ati determinat sa-mi cumpar cartea si de atunci intru zilnic pentru noutati si concursuri.
imi place totul la voi, organizarea este super la fel si grija voastra pentru noi cititorii/ urmaritorii vostri.
as vrea sa gasesc pe blog si stiri despre scriitorii romani, in special de tinerele talente.
si poate poate un interviu cu Kelley Armstrong, scriitoarea mea preferata care este extrem de sociabila :) :D
atat, restul este munca admirabila prestata zilnic si apreciata de noi:)

concurez pentru I, II si IV.\

succes tuturor!

mayabijoux said...

Nume: Crivac Maria Loredana
GFC: mayabijoux
Concurez pentru: 2, 3 si 4
Imi place absolut totul la voi! Va iubesc si va multumesc ca, pe fiecare zi ce trece, dragostea mea pentru carti si pentru scris, creste tot mai mult, asta datorita voua, datorita BM. Va iubesc pentru ca nu ati ezitat sa-mi oferiti ajutor/raspunsuri atunci cand am cerut. Iubesc BM pentru ca exista si imi face fiecare zi mai frumoasa, si nu as schimba nimic la el. Este perfect asa cum este!

LoStInDr3aMs said...

Nume: Crina M
GFC: LoStInDr3aMs
Premiile: 1 si 4

In primul rand vreau sa va urez un calduros LA MULTI ANI!Nu imi vine sa cred ca ati implinit numai un an...as fi crezut ca aveti...nu stiu cel putin doi-trei ani.Pareti asa plini de experienta.Ce imi place la blogul vostru???Ei bine,as putea sa spun sincer ca imi place totul de la background,recenzii,concursuri...pana la gadget-uri.BM este un blog al noutatilor...recenziile sunt facute atat obicetiv cat si subiectiv.Obiectiv-descrierea cartii...iar subiectiv-parerea voastra,ce va placut,ce nu va placut...iar sinceritatea voastra este un lucru bun.Veniti cu argumente in legatura cu stilul de scriere a cartii,complexitatea temei,caracterul personajelor.Imi place ca veniti cu pasaje din carti,asta dandu-ne un imbold sa citim si noi acele carti.
CONCURSURILE...ce mai pot zice despre ele???sunt superbe...iar premiile sunt asa tentante...incat iti este cam imposibil sa nu vrei sa te inscrii.
CUPA CARTIILOR-mi se pare o rubrica foarte interesanta.Desi sincer pe mine ma puneti la incercare cu o misiune imposibila.Anumite carti poate nu le-am citit.Dar cand citesc recenzia...si parerea voastra...nu mai stiu ce sa aleg...si stau si ma gandesc,si ma gandesc si iar ma razgandesc:))
SCHIMB DE CARTI-e ceva nou,ceva inedit si vreau sa va felicit!
Blogul vostru e foarte usor de accessat,ceea ce imi place faorte mult.Gasesc usor ce se afla in acea perioada de "precomandat",imi place ca ne anuntati despre targurile de carti,ceea ce va aparea in curand in Romania,promovati carti interesante.In trei cuvinte:IMI PLACE MULT!!!
Sper ca la anul sa vad un nou concurs cu ocazia implinirii a doi ani:D

DORICE said...

Numele GFC este Anca Maria.
Particip pentru toste premiile.
Imi place mult aspectul blogului vostru care ne invita sa citim mai mult tot mai mult. Recenziile sunt foarte bune si de cele mai multe ori m-au inspirat.
Ceva nou? Nu prea stiu. Yo am stat cu un blog multi ani pe care nu aveam nici macar categorii asa ca in materie de idei pentru bloguri nu sunt prea inventiva.
LA multi ani!

Unknown said...

Cristina Andries
Concurez pentru 1,2,3.
GFC: cristina_andries98
Imi place foarte mult ca are diverse categorii precum schimb de carti, veniti cu idei originale,precum cupa cartilor, in colaborare cu celelalte bloguri, are concursuri si imi place foarte mult.

Unknown said...

Nume: Cristina Otel
GFC:Cristina
Concurez pentru ! si 3
E bine ca aici, pe blog pot gasi multe recenzii despre carti pe care, odata nici nu le stiam, astfel pot sa-mi fac o idee despre ce as vrea sa cumpar sau ce as putea sa cumpar.

AS vrea sa existe un concurs(pur dorinta mea) prin care cei care se inscriu sa lucreze niste poze(chiar luate de pe net) si sa intre intr-o competitie pentru o carte' castigatorii ar fi alesi de voi, fetelor, ci nu prin vot. si probabil sa existe si o tema:spre exemplu zane. Noi sa facem o imagine 'magica :))
E doar o idee.

R3musak3 said...

In primul rand, LA MULTI ANI! Mult succes in continuare si felicitari pentru tot ce ati realizat pana acum!

Urmaresc BM in fiecare zi si recunosc ca ador blogul vostru. Aici gasesc cele mai bune, originale si diversificate recenzii. Imi place foarte mult ca prezentati nu numai cartile care apar in Romania, ci si pe cele din strainatate. De asemenea, ador faptul ca aici gasesc informatii foarte utile si convingatoare despre carti de toate genurile si pentru toate gusturile.
Imi place mult si design-ul site-ului. Este foarte diferit fata de celelalte bloguri, foarte frumos si original.
Ma bucur foarte tare cand vad ca nu trece o zi fara a vedea o postare noua din partea voastra.
De asemenea, ideea cu Cupa Cartilor este geniala. Felicitari pentru ea.
Iar despre concursurile voastre... ce sa mai... n-am cuvinte... sunt cele mai bune.
Multa bafta in continuare si tineti-o tot asa! La cat mai multi ani! :)

Nume: Cismaru Denise-Raluca
GFC: Dennysse
Concurez pentru premiile 1, 3 si 4.

andra lavander said...

La multi ani! multi ani inatnte si tot ce va doriti, file ca blog-ul vostru sa creasca in fiecare zi cat altele in zece!
nume:Diaconu Andra-Simona
GFC: andra lavander
concurez pentru premiile : 1, 2, 3
Nu mi-as dori sa schimbati nimic din actuala imagine a blogului, mi se pare ca va descurcati foarte bine, ati crescut vizibil in acest anisor, ati castigat experienta iar blof-ul vostru a devenit tot mai mare si a castigat multi fani, deci tineti-o tot asa

Kadia said...

Felicitari!!! Si eu fac 2 ani de blog pe 6 mai :D
GFC: Kadia
Mie imi place atmosfera de aici, fete vesele, incantate si avide de lectura. Imi plac concursurile voastre, aveti niste idei super! Recunosc ca citesc un pic al gen de carti, dar sunt din ce in ce mai curioasa despre ce veti scrie urmatoarea data. Pareti foarte bine informate si este o placere sa va urmareasca cineva :)
Concurez pentru premiul 4.

Anonymous said...

Happy anniversary!

gfc: Cristina Elena
Cristina B.
Concurez pentru premiul IV.
Don't drink to much...if you are partying:)..

Emily's Madness said...

La multi ani!!
Nume: Monea Simina
Gfc: Emily's Madness
Particip pentru I si III.
Imi place blogul deoarece este plin cu carti grozave, cu autori incredibili, concursuri frumoase si ispititoare si cu o tema ce se asorteaza cu numele blogului. Cu ajutorul lui BM am reusit sa imi maresc colectia[nu spun]
Daca ar fi sa nu imi placa ceva acel lucru ar fi faptul ca nu postati mai multe recenzi.

Laura said...

Nume: Laura Mac
GFC: Laura Mac
Imi place foatre mult blogul vostru pentru ca este unul complet, cu multe recenzii care m-au convins de cateva ori sa imi cumpar cartile respective.
La multi ani! si sper sa ne auzim si peste un an, cand veti implini 2 ani!

Laura said...

Am uitat sa spun ca ma inscriu pentru premiul I, III si IV.

ioana alexandra said...

nume: Antone Ioana
GFC: alexa yoana
concurez pentru 1, 2 si 4

La multi, multi ani BM!!:X Mult succes in continuare, putere de munca si la cat mai multi fani!
ce imi place la BM...nu stiu daca e ceva care sa nu-mi placa. recenziile, cartile prezentate, concursurile, toate ideile voastre precum Cupa cartilor, Schimbul de carti..toate sunt super si nu as schimba nimic la el
Felicitari pentru ceea ce faceti, fetelor! sunteti incredibile:*

Anonymous said...

La multi ani!!
Nume: Cercaz Andreea
Gfc: Glamour
Cartile dorite : I,II,III
Ceea ce imi place cel mai mult la acest blog este faptul ca sunteti 4 persoane care au creat si 'intretin' blogul;fiindca stiti sa lucrati in echipa,daca pot sa zic asa, si stiti sa va impartiti ideile. Imi doresc foarte mult sa continuati cu postari si cu asemenea concursuri minunate si generoase ca si pana acum. Tineti-o tot asa!

Andreea Pop said...

La multi ani!!! >:D<
Nume: Andreea Pop
GFC: Pop Andreea
Carti: IV
Nu v-am descoperit de mult timp blogul, dar pana acum imi place ce vad. Postarile sunt funny si intr-un stil casual, dar chestia cu care m-ati castigat e Cupa Cartilor! Super initiativa (desi mi-a fost al naibii de greu sa votez cartile pana acum, pentru ca toate care au reusit sa avanseze sunt excelente!!!) ! De asemenea, imi place ca faceti recenzii si la cartile straine, pentru ca asa ne mai orientam si noi ce sa citim din cartile care nu au aparut inca la noi. La cat mai multe postari!!!

Niahara said...

GFC: Niahara
Nume: Zinca Alexandra

Ce imi place la BM? Totul! Imi place ca pot afla despre foarte multe carti din strainatate, ca postarile sunt interesante, concursurile si mai nou super ideea cu Cupa Cartilor. De asemenea design-ul este unul placut ochilor, nu te oboseste si nu te face sa te doara capul.
La multi ani blogului si la cat mai multe postari de acum inainte!

Concurez pentru I, III si IV

Unknown said...

Nume:Rofel Carla
GFC:Carla♥
Particip pentru premile I si II.

Imi place mult blogulv ostru deoarece aduceti nouatati si din strainatate.Faceti mereu recenzii foarte dragute.De cand am intrat in lumea asta de blogger mereu va vizitez blogul.E foarte dragut.E si bine aranjat cu tot ce trebuie la locul lor.:D

Unknown said...

Happy B-day!!!
GFC: paula
Nume: Botezatu Paula
Ce imi place la blogul vostru?... E destul de greu de zis, pentru ca l-am descoperit cu putin timp in urma, cam vreo luna, cred, pe cand cautam o recenzie despre o carte pe care vroiam sa mi-o cumpar. Imi place ca este foarte organizat. Imi place ca va documentati, si nu scrieti despre "nu stiu ce" articol aparut pe vreun blog si care sa nu fie adevarat. Imi place ca va documentati de cartile din strainatate si ne spuneti parerile voastre.Imi place faptul ca mereu aduceti noutati. Imi plac recenziile voasre, pentru ca mereu pot gasi ceva despre vreo carte destul de interesanta, pe care merita sa o cumpar.Imi place ca va respectati cuvantul.Imi place ca, desi sunteti patru persoane care au creat acest blog, sunteti unite si reusiti sa lucrati foarte bine in echipa, ceea ce nu e tocmai prea usor.Si imi plac si concursurile pe care le organizati. ;;)
Dupa toate astea, e cam greu sa spun ce i-ar lipsi blogului.Din partea mea, eu cred ca e perfect asa cum este si sper sa o tineti tot asa, pentru mult timp de acum incolo. :X:X:X:*:*:*

Unknown said...

Scz. am uitat sa spun ca voi concura pentru oricare dintre cele 4 premiirreadl

Christyna_BM said...

@Kristall practic, BM are 2 administratori, eu si Mona. Geo e autor si ne ajuta cu postarea stirilor importante atunci cand nu putem intra sau nu suntem pe faza, asa cum o ajutam si noi pe ea pe blogul ei, iar Theo ne ajuta cu designul, adica pune in aplicare ce ne trece noua prin cap.

Alexandra said...

Nume :Solnitaru Denisa
GFC: Alecsa All

Blogul vostru a fost primul blog despre carti descoperit de mine. Cautam pe net o carte despre care citisem intr-o revista, nici nu mai stiu care, si am dat peste blogul vostru. Am intrat si vreo cateva ore m-am uitat pagina dupa pagina la sutele de carti de care eu chiar nu aveam habar. Aveati si un concurs in desfasurare si m-am gandit sa imi incerc si eu norocul. Premiul era "Altfel de ingeri" si..la voi am castigat prima carte din viata mea. Blogul vostru este special, fiindca a reusit sa ma atraga imediat, a reusit sa atraga o persoana care habar nu avea de cartile fantasy. Cred ca asta-i cel mai important lucru..sa faci o persoana sa fie captivata de blog inca din primele minute in care intra pe el. Postati de toate..de la oferte pana la carti din straiatate si concursuri, asa ca nimeni nu se plictiseste cand ajunge pe blogul vostru. Imi plac recenziile, ideile inedite pe care le aveti, tot!

La multi ani si muuult succes in continuare.>:D<
Concurez pentru I, III si IV

horade said...

Nume: Demetrescu Horatiu
GFC: horade
La multi ani pentru blog, dar si pentru voi cele care il tineti in "viata" !

Blogul vostru reuseste sa te atraga prin continutul sau, prin imaginea de fundal plina de mister sau prin activitatea care se regaseste pe el.
Personal nu am scris niciodata despre vreo deficienta a vreunui blog, deoarece blogul este in principiu creatia proprie a unui om sau al unor oameni, care depun toata priceperea si dragostea in sustinerea sa.
Forma de prezentare a unui blog mai poate fi schimbata, adica la culoare, font sau background, dar la blogul vostru nu am niciun "defect", este perfect !

Particip pentru toate premiile concursului.

alina said...

la multi multi ani!!! 1 an bm minunat cu concursuri super!!dar un blog asa minunat va implini chiar si 12 ani!!!inca o data la munti anii!!!

Anonymous said...

La multi ani!
Gfc: Luiza Maria
Concurez pt. toate premiile
ce imi place la BM:
=aspectul
-recenziile
-informatiile
-concursurile
-seriozitatea
-originalitatea

ce nu imi place?
momentan nu cred ca este ceva ce poate fi pus in aceasta categorie:-?

dana71 said...

Dana Vasilas
GFC: dana71
Particip pentru cele 4 premii.
La Multi ani !
Blogul intretinut de voi este foarte interesant sub aspectul recenziilor realizate, al informatiilor mereu noi, al aspectului ingrijit si bineinteles al concursurilor organizate aici !
Nu am nicio nemultumire la adresa lui, poate o singura remarca, nu prea m-am "descurcat", sa aflu cand s-a afisat ceva (data sau ziua), vad doar orele de la aparitie.

CCAM said...

@dana 71 - ziua este trecuta o singura data pentru toate postarile dintr-o zi. (Ca la un caiet de teme :))) - data si exercitiile indiferent de numarul acestora.)

Cristina G. said...

Nume: Cristina Grindean
GFC: cristina
Raspuns: Imi place foarte mult acest blog, gasit rapid tot ceea ce caut despre carti, e actualizat si la indemana. Si doresc sa particip pentru toate premiile.

La multi ani va doresc!

Simona said...

Felicitari fetelor! Dupa 1 an de munca uite unde ati ajuns!!! :D

Nume+GFC: Simona Husaru
Partucip pentru pachetele I si III
Ce imi place la BM: aspectul blog-ului(si faptul ca se incarca repede), originalitatea voastra, postarile interesante,surprizele pe care ni le faceti, discutiile placute cu toti cei de pe blog
Ce nu imi place: Mereu este loc de mai bine insa nu vad ceva ce nu mi-ar place pe blog :D Succes in continuare!

Unknown said...

Vreau sa va urez mult succes in continuare si va mutumesc pentru acest concurs!
Nume: Zaharia Elena
GFC: Elena Zaharia
Imi place mult blogul vostru! Din pacate nu il urmaresc de mult timp. :(. Imi place ca postati toate noutatile si ca organizati niste concursuri frumoase, iar ma bucura faptul ca organizati diferite proiecte. Imi place cum scrieti articolele si cum construiti recenziile. Se vede ca va dati tot interesul si ca va place ce faceti! Mult succes in continuare!

Unknown said...

Am uitat sa specific faptul ca particip pt toate premiile. Multumesc!

Larisa said...

La multi ani si mult succes in continuare!
Nume: Motora Larisa
GFC: Larisa
Ce imi place la BM: imi place aspectul blogului, postarile interesante, recenziile si recomandarile pe care ni le oferiti si nu in ultimul rand detinatoarele blogului care sunt niste persoane foarte de treaba, va ganditi mereu la noi, cititorii.
Nu cred ca ii lipseste nimic blogului, eu sunt foarte multumita de forma actuala.
Concurez pentru toate premiile.
Multumim!

hellena said...

Nume: Elena Demetrescu
GFC: hellena
Este un blog placut care te lasa sa-l citesti cu placere si cu dorinta de a afla cat mai multe lucruri noi.
Un blog care nu se uita, este acel blog care te face sa revii mereu catre el, iar in momentul de fata sunt multe bloguri care efectueaza cu succes copy/paste la articolele de pe net.

Toate premiile sunt interesante, fac parte din spectrul "tenebrelor" si imi voi incerca norocul pentru toate cartile puse in concurs.

Unknown said...

GFC- Lauraaaa
nume- Patrascan Laura
ce imi place? hmm... mai bine zis, ce nu imi place... mie imi place totul... aspectul, postarile, recenziile, dar si faptul ca sunteti comunicative... (+ alte epitete frumoase)...
ce vreau sa mai apara? asta decideti voi... eu doar consider acest blog... perfect asa cum este ...

Ana said...

Nume: Morosan Ana
GFC: Ana
Concurez pentru toate premiile
In primul rand va doresc La Multi Ani!! si succes in continuare cu acest blog minunat.Cred ca ati facut o treaba foarte buna pana acuma si sper sa o tineti tot asa.
Imi place la BM totul...nu cred ca as avea ceva sa va reprosez.E un blog foarte interesant, cu recenzii foarte frumose, cu concursuri foarte tari si cu stiri proaspete de fiecare data.Tineti-o tot asa!!!

Anonymous said...

NUME: Paraschiv Laurentiu
GFC: Laurentzyu
PREMIU: ma inscriu pentru toate

LA MULTI ANI, BIBLIOPHILE MYSTERY!!! Mie imi place totul la blogul vostru, deci nu cred ca i-ar mai trebui vreo imbunatatire. Tineti-o tot asa pentru ca faceti o treaba superba. Mult succes pe viitor!

Andreea C. said...

La multi ani ! :D
Nume: Ciocirlan Andreea
gfc: beatle_dark
Concurez pentru II si III

La BM imi place cam tot, mai ales recenziile cartilor din strainatate, nu pe multe bloguri gasesti atat interes. Pe langa asta, imi place ca va implicati si puneti suflet in tot ce faceti :D Succes in continuare.

Shadowbooks said...

Nume: Faur Sergiu
Paricip pentru: I si III
Ce imi place la blog sunt review-urile si postarile din strainatate :)

♥MIM said...

Hei! First, la cat mai multi ani. Sper ca BM sa dainuiasca vesnic. \:d/
Second.. Nume: Mihaila Irina, prietenii imi spun Kyky, o luati cum vreti:)) Particip pentru toate premiile, azi sunt egoista. ^^
Ce imi place la blogul vostru si la voi? Ca sunteti serioase, punctuale, darnice, ca iubiti ceea ce faceti si discutati cu noi, ne impartasiti din experienta voastra si ne incantati cu multe synopsis`uri ale cartilor din strainatate.
Va ador recenziile, si asta am spus-o de multe ori. Chiar as vrea ca intr-o zi sa ma descurc si eu asa bine. Ma rog, de cand v-am descoperit blogul..prin august 2011 (zic bine, Cristina?) am fost surprinsa si incantata. Si asa o sa fiu mereu.
Va pup!

Anonymous said...

Nicu Iobacioiu
Va urmaresc cu numele de membru "iobanicu" si pe contul de mail iobanicu@yahoo.ro
La multi ani pentru aniversarea blogului !
Pe blog m-au atras recenziile publicate, informatiile trimise de edituri cu oferta de carti, poll-urile realizate, dar si concursurile pe care le faceti si prin ele aduceti bucuria dobandirii unei carti.
Deoarece nu am nicio carte dintre cele prezentate in concurs, voi participa pentru toate 4 premii.

Diana said...

Nume: Dan Daiana
GFC: Katherine
Blogul tine pasul cu aparitiile cartile si cu cele mai interesante si frumoase carti, asta imi place la blog.

Diana said...

Particip pentru toate

Anonymous said...

Nume: Smintina Emilian
Va urmaresc de mai mult timp pe mail din contul emismint@yahoo.com
(sunt "vizibil" pe blog la Persoane interesate cu numele Emil S).
Particip pentru toate premiile din acest concurs.

In primul rand va urez "La multi ani !", dupa care despre blogul vostru, eu am doar cuvinte de lauda. Eu citesc mai des de pe mail, articolele voastre, dar si prezentarea blogului este placuta, feminina si bineinteles misterioasa...! Succes pe mai departe in activitatea voastra si bucurati-va cititorii prin tot ceea ce faceti!

Andreea said...

Nume:Serban Andreea Bianca
GFC:Andreea
Nu stiu ce as zice ca nu imi p[lace la acest blog.Gasesti chiar tot ce iti doresti aici.Poate ati putea adauga si o rubrica gen sa propuneti un subiect si iecare sa-si spuna parerea sau ceva de genu mai interactiv,incolo...:-? tineti-o tot asa si la cat mai multi ani:*!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori