Thursday, April 19, 2012

AVIZ AMATORILOR! SONDAJ

Articol preluat de pe Blog-ul fanului science fiction

Prin aceasta postare doresc sa-ma adresez tutor celor care iubesc SF&F sau simpatizeaza cu acest gen de literatura, asa ca am sa va rog sa lasati la o parte orice fel de inhibitii si sa raspundeti cinstit la o intrebare:
Daca ar fi sa apara o revista de SF&F pe hartie in Romania sunteti dispusi sa o cumparati? Raspunsurile voastre vor fi contorizate la comentarii.

Revista va avea in jur de 80-100 de pagini si va contine numai povestiri. Aceasta faza este prima din proiect si   ar putea fi imbunatatita pe baza sugestiilor voastre. De pilda daca vreti sa fie numai povestiri de autori straini sau   autori romani+straini, acum depinzind de voi sa stabiliti procentul. Tot voi prin acest sondaj puteti propune ce fel de povestiri doriti sa apara in aceasta revista.

Difuzarea acestei reviste se va face prin intermediul unui site de unde va putea fi comandata doar on-line. Exclus abonamentele sau   banii in avans.Numai cei care isi doresc cu ardoare revista o vor comanda si cumpara.Pretul va fi unul modic si accesibil oricarui buzunar.

Aparitia acestei reviste prin librarii sau chioscuri “nu se merita” deoarece experienta amara a trecutului a demonstrat ca tocmai acest lucru a ingropat multe reviste: difuzarea dezastruoasa.

Fiti sinceri si exprimati-va interesul sau nu fata de aceasta (viitoare) revista. De raspunsul vostru depinde daca apare sau nu.Stiu ca unii dintre voi vor cumpara primul numar pentru ca veti fi curiosi dar  va rog sa raspundeti sincer daca veti cumpara si celelalte numere. Mergem pe premiza ca fiecare numar va fi imbunatatit pe baza sugestiilor voastre dar in limita posibilitatilor.

posted by voicunike

Daca vreti sa va exprimati opinia dati click pe  Blog-ul fanului science fiction.

7 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Din pacate nu prea ma intereseaza aceasta sfera a literaturii, SF, insa mi se pare o idee buna pentru fani.

Bonnie Ithil said...

E cu siguranta as cumpara o asemenea revista :D Sper sa avem parte de ea si sa fie foarte multi doritori .

Unknown said...

Aceasta este o idee geniala! Nu am mai auzit pana acum. Eu sigur as cumpara revista daca va aparea la noi pe viitor.

CCAM said...

atunci va rog lasati-va parerea pe blogul fanului SF (linkul e in postare)

ioana alexandra said...

ca sa fiu sinmcera, nu nu as cumpara o astfel de revista. gusturile nu se discuta..

Cristinab said...

foate tare! buna initiativa.
toamna trecuta discutam si eu cu niste prietene (una dintre ele lucreaza la ziar) sa publicam si noi o revista care sa fie distribuita mai mult prin scoli, dar ne-am lasat pagubase dupa un sondaj in scoli. internet sau hartie, evident a triumfat internetul.
o sa-mi exprim si eu cu drag opinia pe site-ul lor.

Kadia said...

Imi place ideea lor si imi aduc aminte cand eram eu mica (mama! ce baba ma simt :D) exista una de SF si tehnica parca sau ceva de genul asta, unele numere erau interesante. Eu recunoasc ca n-as cumpara-o decat maxim 1-2 ori pe an cand as ajunge prin Romania.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori