Thursday, April 19, 2012

2+1 gratis la orice carte electronica!‏

6 comments:

Crina|| booktwist_ said...

nu ma dau in vant dupa acest format de carte, insa oferta mi se pare convenabila.

ioana alexandra said...

nici eu nu sunt adepta cartilor electronice. imi place mult mai mult sa tin o carte in mana, sa o am in biblioteca, etc:)

Cristinab said...

pro hartie!!! ce frumos imi stau cartile in biblioteca, nu mai zic cele ale mamei care sunt vechi...

Unknown said...

Eu sunt ma 'veche' asa si prefer cartile cu pagini de hartie.

andra lavander said...

si sunt tot adepta cartilor cu pagini si coperti din hartie. mi se pare ca cel mai bun loc de pastrat cartile este in biblioteca

Kadia said...

si eu am fost adepta cititului pe hartie pana cand am incercat sa vad cum e pe o carte-test. Este mult mai placut decat ma asteptam si este convenabil mai ales cand calatoresti destul de mult si nu vrei sa te cari cu 2-3 carti dupa tine si nici sa ajungi sa citesti pliantele din hotel :(

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori