Friday, April 20, 2012

Cărți care invită la… dialog‏

5 comments:

andra lavander said...

filosofia a fost un domeniu care m-a cam interesant, dar cred ca voi astepta cel putin pana cand o voi studia la scoala pentru a cunoste principiile de baza

Unknown said...

Deocamdata nu ma atrage nimic. Am foarte multe carti de filosofie; iau o pauza acum ca am alte planuri cu alte carti de la editura noastra preferata Leda :))

mayabijoux said...

nici eu nu-mi iau nimic, desi... cam am puuutiiin de tot atractie spre filozofie. :D

Cristinab said...

tentante reduceri! Freud lipseste cu desavarsire in biblioteca mea, dar pe bucket list-ul meu este trecut.
va recomand Noica, cred eu ca merita citit macar o carte de-a lui. :)

Crina|| booktwist_ said...

Din pacate nu ma atrage subiectul, insa reducerile sunt destul de ok.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori