Thursday, April 19, 2012

Kellan Lutz vrea un rol in Jocurile Foamei

'Twilight' star Kellan Lutz wants a part in 'The Hunger Games'. The actor - famed for playing vampire Emmett Cullen in the teen series - would jump at the chance to appear in the futuristic film franchise about teen death matches, because it's got more action in it. He told E! news: 'I love the script, I love the movie, everything about it. 'I feel like 'Twilight's kind of more girly and on the romance side and lacks the action, and then 'Hunger Games' is very much an action-packed movie that lacks some of the romance.' Kellan, 27, added he has been a huge fan of 'The Hunger Games' books, even before it was turned into a huge budget film franchise. He said: 'I got hooked reading all those books. I remember before they ever started making a movie, I was like, 'I would love to be a part of this!'' When asked if he'd like to appear in 'Catching Fire', the planned sequel to the first 'Hunger Games film', starring Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson and Liam Hemsworth he added: 'That'd be really special.' Kellan will appear in the last 'Twilight' film, 'Breaking Dawn: Part 2', then his next film will be comedy drama 'Bumped'.
Starul Kellan Lutz din "Twilight"  vrea un rol in Jocurile Foamei. Actorul, ajuns faimos pentru rolul vampirului Emmett Cullen, nu ar pierde sansa de a juca in franciza Jocurile Foamei care are ca subiect luptele pe viata si moarte dintre adolescenti, pentru ca aceasta va contine si mai multa actiune. El a declarat pentru E!News: "Imi place scenariul, imi place filmul, imi place totul la el. Cred ca Twilight este mai mult un film pentru fete, axat mai mult pe latura romantica decat pe actiune, pe cand Jocurile Foamei e mai mult un film de actiune si mai putin romantic." 
Kellan, in varsta de 27 de ani, a adaugat ca este un fan al seriei de carti Jocurile Foamei inca dinainte ca aceasta sa devina o franciza cinematografica de buget mare. El a spus: "Am fost captivat de toate acele carti. Mi-aduc aminte ca, inainte chiar de a se fi inceput realizarea filmului, ma gandeam ca mi-ar placea sa fac parte din el." Cand a fost intrebat daca i-ar placea sa faca parte din "Catching Fire" ( Sfidarea - volumul 2), planuita continuare a filmului Jocurile Foamei cu Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson si Liam Hemsworth, el a adaugat: "Asta ar fi cu adevarat special".
Kellan va juca in ultima parte a seriei Twilight, Zori de zi - partea a 2-a, apoi intr-o comedy drama "Bumper"

articol preluat de pe m&c people

9 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Chiar ma intreb daca va obtine vreun rol si nu neaparat ca mi-e simpatic. Mereu m-am uitat la filme pentru filmul si ideea in sine si nu pentru actori carora si asa nu le tin minte numele:))).

Unknown said...

Mie imi place ca atunci cadn vad un film sa imi placa(scuzati repetitia)si actorii...

andra lavander said...

nu stiu daca va obtine un rol, de ce nu a participat la casting daca isi dorea sa joace in acest film?

Kadia said...

eu ma intrebam cine e Kellan Lutz :( noroc ca am aflat din prima fraza. am cam pierdut legatura cu filmele, dar am redescoperit cartile in cantitate crescuta :D

mayabijoux said...

@andra, vorba ta, daca isi dorea sa joace in film, de ce nu a participat la casting?!

Bonnie Ithil said...

E simpatic dar nu il vad in JF... si daca ar fi sa joace oare in ce rol s-ar potrivi ?? :D

ioana alexandra said...

eu sper sa obtina un rol. imi place mult de el si e un actor foarte bun.

Niahara said...

Nu prea il vad in JF sincer.

Cristinab said...

dragul de el ;)) ar vrea...
am vazut cateva filme cu el si cred ca e potrivit pentru filmele romantice :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori