Saturday, April 21, 2012

Kelley Armstrong a decis ca seria Women of the Otherworld a ajuns la sfarsit

Care dintre devoratorii de urban fantasy nu stiu sau nu au auzit de seria Women of the Otherworld? La noi au aparut primele doua volume la editura Tritonic (Luna Plina si A doua luna plina) si se asteapta ca editura Leda sa continuie seria.

Daca totusi nu stiati, este o serie care pana acum a adunat 12 volume si milioane de fani... e.
Volumul 13, intitulat simplu Thirteen (Treisprezece), asteptat sa fie publicat pe 24 (dupa altii 26) iulie 2012 va fi ultimul. De ce? Uitati ce zice autoarea si tind sa-i dau dreptate:

"Around Frostbitten, I started having second thoughts. Maybe my “end-game” could just be a shake up. After all, I still had more stories to tell. 
But that got me thinking. If this wasn’t the end, what would be? Did I plan to keep writing until I was sick of these characters? Until readers were sick of them?
I decided the Otherworld deserved better. It was time to put the series aside, while I still had more stories to tell. Those stories will come, as short fiction for now and maybe, in the future as a surprise Otherworld novel or two."

In perioada Frostbitten (volumul 10) am inceput sa ma indoiesc. Poate "sfarsitul jocului" ar putea insemna chiar o reinvigorare. Pana la urma inca mai am multe povesti de spus.
Dar asta m-a pus pe ganduri.  Daca nu acesta este sfarsitul, atunci care va fi? Chiar am de gand sa scriu pana o sa ma satur de aceste personaje? Sau pana cand se vor satura cititorii?
Am decis ca Femeile din cealalta lume merita mai mult. Era momentul sa las deoparte seria, atata timp cat inca mai aveam ceva de povestit. Povestile vor veni ca scrieri scurte, din cand in cand, ca niste nuvele surpriza ale seriei Celeilalte lumi.

9 comments:

Georgiana Serban said...

O ador!
Este una din scriitoarele mele preferate.
Singur meu regret legat de aceasta serie,este ca nu am citit decat primele doua volume.
Am fost super fericita cand cei de la LEDA au anuntat perluarea si continuare seriei,si am sperat ca se vor misca in ritmul in care me-au obisnuit,dar de nu pot sa reprosez nimic.
Am hotarat atunci ca voi avea rabdare si le voi citi in romana,dar sincer grea mai este asteptarea asta.....

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash said...

Îmi place mult, mult stilul de scris al lui Kelley. Într-un fel, mă bucur că va urzi şi alte poveşti extraordinare, specifice ei, dar sunt şi puţin tristă să aflu că seria se termină.
Aurevoir, Elena :-h

Crina|| booktwist_ said...

N-am citit volumele aparute la noi, dar am auzit de ele si poate le voi da o sansa. Cu autoarea tind sa fiu de acord pentru ca pana la urma o serie oricat ar fi de buna trebuie sa se incheie la un moment dat.

mayabijoux said...

nici eu nu am citit volumele de la noi, dar cred ca o sa le cumpar (se mai gasesc?), pentru ca imi place eeenooorm de mult cum scrie! si cum a spus si @Addicted, oricat de buna ar fi o serie, nu poate continua la nesfarsit.

Cristinab said...

@ mayabijoux, da, primele 2 volume inca se mai gasesc in librarii.
poate le vei castiga la ultimul concurs pe BM, bafta :)

eu sunt o fana infocata a lui Kelly, dupa fiecare carte sau short story ii trimit cate un email ;))
seria Women of the Otherworld e una dintre cele mai mai complexe serii.
si eu sper ca Leda sa se grabeasca si sa inceapa a publica seria asta dar si seria Darkness Rising.

Bonnie Ithil said...

Am citit primele 2 volume si sunt foarte bune. Pe mine nu ma dezamagit niciodata Kelly Armstrong toate cartile pe care le-am citit de la ea sunt superbe :D. Ma bucur ca cei de la leda vor continua seria in felul asta o sa avem si noi parte de toata seria si destul de repede :D

andra lavander said...

nu am citi volumle, dar cred ca orice lucru bun trebuie sa ajunga si la un sfarsit. uneori e mai bine sa pui punct atata timp cat mai ai inca gloria, decat sa lungesti prea mult si sa-ti dai seama ca ai pierdut firul povestii

ioana alexandra said...

primele doua volume mi-au placut foarte mult si abia astept sa publice Leda si urmatoarele volume
Kelley e o scriitoare foarte, foarte buna si sunt curioasa cum vor fi urmatoarele ei carti

mayabijoux said...

@Cristinab, multumesc pentru informatie si pentru urare. in caz ca nu le castig, o sa le cumpar. si eu am devenit fan Kelley de cand am citit seria Fortele Raului Absolut.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori