Thursday, March 29, 2012

Concurs Creatura de Nelly Cab pe Ratacitor in lumea cartilor

  Uite că nici nu am încheiat bine un concurs, că apare altul. Ştiţi majoritatea de febra care m-a apucat cu această cartea de debut a lui Nely Cab, Creatura! Şi am de ce, pentru că, am zis-o de multe ori, şi încă o zic, este excepţională! Mulţumesc tuturor care susţin promovarea ei în România, am câteva persoane în care îmi pun speranţa.
    Nely ne dovedeşte încă o dată că este cea mai dulce şi mai bună fiinţă de pe acest Pământ. După cum ştiţi, am mai organizat acum puţin timp un concurs cu această carte semnată, oferită de Nells. Acum, ne sponsorizează iar cu aceaşi carte!
Va puteti inscrie printr-un comentariu AICI . Grabiti-va pentru ca maine e ultima zi.
Succes tuturor!

7 comments:

Bonnie Ithil said...

Am vazut pe multe bloguri despre cartea asta si mai ales ca multi o doresc si in Romania, banuiesc ca e foarte interesanta :D

Simona said...

Si eu am vazut blog-urile impanzite de Creatura :D :)) Mi se pare o carte interesanta din cate am citit in descriere si mi-ar place sa o citesc. M-am inscris si eu la concurs. Succes tuturor :D Poate apare si in Romania cartea, din moment ce autoarea are o "atractie" fata de tara noastra :D

Mirela said...

o sa ma inscreiu si eu la concurs, daca pot;)

Unknown said...

Eu nu m-am inscris, dar le urez succes tuturor!

-D- said...

Eu da!:X
Multa bafta!

andra lavander said...

m-am inscris si eu!

Andreea said...

Din pacate nu am apucat sa ma inscriu

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori