Thursday, March 29, 2012

Precomanda Adevar sau Provocare la Editura LEDA



jm2-book.jpg
jm2-tit.jpg
de Sara Shepard
Traducere din limba engleză de: Sorin Petrescu
Nr. pagini: 320

Format: 13 x 20 cm,
Copertă cartonată cu supracopertă
 
Preț: 39,90 lei

Preț redus 25%: 29,93 lei


 buy_button.jpg

prez.jpg
CÂND JOCURILE NU SUNT CE PAR A FI…

    Cum ar fi dacă ai simţi că viaţa îţi este ameninţată?
Ce-ai face ca să te salvezi?
Ai fi în stare să te dai drept altcineva?
Niciodată nu spune niciodată!

Viaţa mea perfectă era o minciună.
Acum aş face orice ca să dezvălui adevărul.
    Până nu demult, aveam tot ce-şi poate dori o fată: prieteni extraordinari, un iubit superdrăguţ, o familie iubitoare. Dar niciunul din ei nu ştie că am dispărut – că sunt moartă. Ca să rezolve misterul morţii mele, sora mea geamănă pierdută cu mult timp în urmă, Emma, se dă drept mine. Doarme în camera mea, poartă hainele mele şi-i numeşte pe părinţii mei Mama şi Tata.
    Iar ucigaşul meu îi urmăreşte fiecare mişcare.
    Îmi aduc aminte foarte puţine lucruri despre viaţa mea, numai câteva flash-uri, aşa că nu pot decât s-o urmăresc pe Emma, care încearcă să afle cum şi unde am dispărut.
    Dar cu cât sapă mai adânc, cu atât mai mulţi suspecţi găseşte. Se pare că eu şi prietenele mele jucam o mulţime de jocuri – jocuri care distrugeau vieţile altora. Oricine ar fi putut dori să se răzbune... şi să ne vadă pe mine – şi acum şi pe Emma – moarte.

Sunteţi provocaţi să nu rataţi al doilea volum din Jocul minciunii,
noua serie fascinantă scrisă de autoarea bestsellerului Micuţele mincinoase.
Se anunţă răsturnări de situaţie spectaculoase!
SĂ CONTINUE JOCUL MICIUNII! ADEVĂR SAU MINCIUNĂ?
Serialul de succes produs de ABC Family
Trailer serial: http://www.youtube.com/watch?v=qavsNXAABuQ
Pentru cele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete, vizitaţi site-ul www.lyinggame.com

Din aceaşi serie a mai apărut:
jm1.jpg
Jocul minciunii
Vol. 1 din seria Jocul minciunii
Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă? Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi? Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?
Traducere: Sorin Petrescu
ISBN:978-973-102-406-6
Format: 13 x 20 cm,
Nr. pagini: 320
coperta cartonată
Preț: 39.90 lei

buy_button.jpg

Serie care anticipează aventurile din Instrumente mortale
mm1b.jpg
Micuțele Mincinoase
Micuțele Mincinoase,
volumul 1
buy_button.jpg
mm2b.jpg
Impecabil
Micuțele Mincinoase,
volumul 2
buy_button.jpg
mm3b.jpg
Perfect
Micuțele Mincinoase,
volumul 3
buy_button.jpg
mm4b.jpg
Incredibil
Micuțele Mincinoase,
volumul 4
buy_button.jpg

Recomandat de:
bravo.jpg

7 comments:

Bonnie Ithil said...

E interesanta seria Jocul Minciunii cred ca e mai interesanta ca Micutele Mincinoase. JM o am si eu pe lista dar e putin mai la coada pt ca am altele pe care chiar le vreau repede repede :D

Simona said...

Am cumparat si eu primul volum ieri si am dat precomanda la al doilea :D Am citit doar prologul si deja am ramas masca :)) (comparand cartea cu serialul). Bonnie, daca zici ca JM e mai interesant ca MM atunci abia astept sa devorez cartile! O sa vreau si MM sa vad cum este ca sa pot face si o comparatie in final :D

Mirela said...

nu am nici un volum din serie inca....cam cate are seria??

Unknown said...

Serialul nici nu se compara cu cartile. Intotdeauna cartile vor fi cu 100 de pasi inaintea oricarui film sau serial.
Dar, recunosc ca imi place serialul Micutele Mincinoase.

-D- said...

Si eu Cristina adoor MM deabea astept sezonul 3! si volumul 3 sa il citesc

Simona said...

@Mirela: Pana acum am vazut 4 carti aparute..

Andreea said...

Inca nu am inceput seria,insa sper sa o incep cat de curand.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori