Thursday, March 29, 2012

Alegerea de Kiera Cass in curand la Leda!


For thirty-five girls, the Selection is the chance of a lifetime. The opportunity to escape the life laid out for them since birth. To be swept up in a world of glittering gowns and priceless jewels. To live in the palace and compete for the heart of the gorgeous Prince Maxon. 

But for America Singer, being Selected is a nightmare. It means turning her back on her secret love with Aspen, who is a caste below her. Leaving her home to enter a fierce competition for a crown she doesn't want. Living in a palace that is constantly threatened by violent rebel attacks. 

Then America meets Prince Maxon. Gradually, she starts to question all the plans she's made for herself- and realizes that the life she's always dreamed of may not compare to a future she never imagined.

Hm, voua cum vi se pare? :>

10 comments:

ioana alexandra said...

auzisem mai de ceva timp de cartea asta dar nu ma asteptam sa apara si la noi. Leda ne-a facut o surpriza extraordinara:x

Bonnie Ithil said...

Am citit anul trecut descrierea cartii si stiu ca mi-a placut foarte mult atunci:x Ma bucur foarte mult ca o sa avem si noi parte de ea :D. Coperta e superba sper sa o avem si noi tot pe asta :X

Simona said...

Si eu ma bucur ca apare la noi aceasta carte! Imi place foarte mult coperta :D Chiar e frumoasa surpriza celor de la Leda! :D
Descrierea este interesanta si ma bucur ca are un alt subiect in prim plan fata de alte carti.

Mirela said...

am mai citit descrierea cartii, e foarte draguta....apare si la noi cartea?

Unknown said...

Eu auzisem de carte/serie de mult si o voiam atat de mult si la noi; plus ca prima data mi-a atras atentia coperta ce m-a fermecat pe loc. Abia astept sa apara si filmul sau serialul(nu stiu sigur) sper sa fie pe masura si sa lucreze atat actorii cat si restul echipei cu seriozitate.

Geo. said...

Da, apare si la noi. :)

-D- said...

superba rochia!Of...ce ne mai rasfata cei de la Leda cu muuuuulte aparitii!

andra lavander said...

si eu am auzit caum ceva timp de carte, ma bucura ca va aparea si la noi

Unknown said...

coperta e superba. descrierea la fel!

Andreea said...

Ma bucur ca va aparea si la noi:x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori