Tuesday, February 14, 2012

True Blood Season 5: "Buried" Tease


8 comments:

Unknown said...

Din pacate n-am urmarit serialul asa ca nu prea sunt familiarizata cu actiunea cu toate ca am citit seria' cand se realizeaza un film/serial sunt mari schimbari din cate am vazut eu

monika.love96 said...

Am renuntat sa ma mai uit la serial dupa ce am vazut primele 5 episoade din primul sezon.Mi se pare prea +18 :)).

giddusadik said...

Eu nici macar nu m-am uitat, nu m-a interesat.

Gheorghiev Alexandra said...

Eu n-am vazut nici primul sezon,dar am sa ma apuc de el la vara,cand termin scoala >:)

Andreea said...

Abia astept sa apara:x

Mirela said...

din pacate am citit doar cartile....dar abia astept sa vad si serialul

Simona said...

nu am urmarit serialul si nu cred ca o sa il urmaresc vreodata :( prea mult sange pentru sufletul meu

♥MIM said...

Unul dintre serialele mele preferate:x

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori