Tuesday, February 14, 2012

Naluca si Naucul - Precomanda LEDA

 click si precomanda

11 comments:

monika.love96 said...

In sfarsit!De gand asteptam sa apara link-ul de precomanda!

Unknown said...

Cred ca o sa fie o poveste amuzanta, dar n-am cum s-o precomand acum.

Bonnie Ithil said...

Cred ca o sa imi dau si eu precomanda :D cred ca e destul de interesanta

giddusadik said...

Ha-ha, pare amuzanta =))

Gheorghiev Alexandra said...

si din nou,o alta aparitie noua lla leda,foarte amuzanta se pare =))

Andreea said...

O serie care mi-am dorit-o de cand am aflat de ea:x

-D- said...

Pff din descriere pare funny tare tare,["calcata de autobuzu scolii plina cu tocilari"] :)) dar cred ca are si partile ei asa mai romantice, presupun ca e genul ala de carte care se citeste repede fara prea mult efort.

Unknown said...

Am citit putin din ea ieri(primul cap) si pare super draguta:))

Mirela said...

ce bine ca a aparut la noi :D

Simona said...

Fetelor, aceasta carte are continuare? Adica, este o serie? :-? Sau este un singur volum?

♥MIM said...

Ador coperta!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori