Tuesday, February 14, 2012

Cover reveal Before I Wake

11 comments:

monika.love96 said...

Amandoua sunt foarte frumoase!

Unknown said...

Si mie imi plac amandoua. Imi cele cu rochii diafane pe coperta, dar si cele care implica focul

Simona said...

Superbe amndoua dar inclin spre a doua :D

giddusadik said...

Foarte frumoase, de cea cu rochia stiam si mi-a luat ochiiinca de prima data, dar de cea cu focul nu stiam :)

Gheorghiev Alexandra said...

Geniale coperti amandoua:x,imi place a doua mai mult:D

Andreea said...

A doua este doarte tare:x

-D- said...

Foarte frumoasa a doua coperta..dar continutul conteaza:X

Bonnie Ithil said...

Superbe amundoua :x

andra lavander said...

ambele coperti sunt superbe

Mirela said...

a 2 imi place mult mai mult :D

♥MIM said...

Cat de dragute sunt..

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori