Wednesday, November 16, 2011

Guest Post: Dorina Stanciu, autoarea cartii Fata lui Dracula

Cum va spuneam mai devreme, saptamana asta mai avem 2 surprize pentru voi si de prima va veti bucura chiar acum.
Astazi prezint o noua rubrica de care eu sunt extrem de entuziasmata si cu ajutorul vostru o vom dezvolta si-o vom imbunatati dupa cum va place.
Avem astazi pe Bibliophile Mystery o invitata speciala. Ea se numeste Dorina Stanciu, si probabil dinte voi sunt persoane care o cunosc deja. Cartea ei, Fata lui Dracula mi-a atras atentia in mod deosebit. Sper sa va placa si voua. Daca aveti intrebari, Dorina va raspunde cat de repede va putea.

     
         Dorina Neagu Stanciu s-a născut in România. A copilărit şi şi-a facut o parte din studii în oraşul Brăila, de care o leagă amintiri de neuitat. În prezent locuieşte în Statele Unite ale Americii, în statul Virginia, împreună cu soţul ei, inginer ION STANCIU.
         Fata lui Dracula este romanul ei de debut. A aparut in original in limba engleza in format ebook kindle pe Amazon.com. In prezent romanul este publicat in versiune English-Romanian ebook Kindle:
in versiune English ebook Kindle:
si in format de hartie, paperback:

        Fata lui Dracula este un roman de dragoste si aventura a carui actiune incarcata de suspans este plasata in mare parte in Romania. Pe fundalul romantic al unei neobisnuite si pasionate  povesti de iubire, realitatea cotidiana apare oglindita viu in scene care constituie la un loc o adevarata fresca a societatii romanesti de dupa caderea comunismului.

Dragostea care erupe incandescent între profesorul de istorie Alexandru Vlad şi Adelina Marin – o elevă care tocmai termină liceul, se complică involuntar cu afacerile interne ale unei şatre de ţigani. Blestemată de Vlad Ţepeş-Dracula, şatra se îndreaptă vertiginos spre pieire, în timp ce vrăjitoarea şatrei se străduieşte din răsputeri să o salveze uzând de magie neagră. Va suprevieţui oare iubirea pasionată a celor doi îndrăgostiţi puterii nefaste a buchetului purtător de blestem, sau Alex şi Adelina vor trăi despărţiţi pentru totdeauna, chinuiţi de dor, tânjind unul după altul aşa cum buchetul fusese destinat să-i ţină?
Pulsând intrigă, mister şi suspans, romanul Fata Lui Dracula este presărat cu informaţii istorice remarcabile.

24 comments:

CCAM said...

Trebuie citita! Imi face placere sa vad ca reusim sa ne impunem si prin altceva

Unknown said...

Sunt de acord cu tine, Mona!! Nu stiam de existenta acestei carti, iar titlul m-a acaparat in totalitate!!! Bravo doamna Stanciu!! :x

KittygoesFoxy said...

Foarte interesanpa pare cartea si ma bucur ca este scrisa de o autoare romanca.

Andreea said...

Foarte frumoasa surpriza:X
Marea intrebare este..Va aparea cartea si la vreo editura din Romania?

Anonymous said...

Dragi cititori, va multumesc pentru interesul pe care il aratati fata de cartea mea.Sunt foarte emotionata, placut surprinsa sa va citesc comentariile.Si eu imi doresc ca "Fata lui Dracula" sa apara si in Romania.Voi incerca sa contactez cateva edituri.Pana atunci, ramane disponibila doar pe Kindle, pe care oricine il poate descarca pe gratis pe propriul calculator.Daca aveti si alte intrebari, sunt bucuroasa sa va raspund.
Happy reading!
Cu drag...Dorina

giddusadik said...

Frumos din partea autoarei sa faca un guest post!

caval marina said...

Nu am auzit pana acum despre carte

caval marina said...

e interesanta

CCAM said...

Buna tuturor! Ma bucura foarte mult vizitele si comentariile lasate de voi, totusi va (re)supun atentiei faptul ca daca va intereseaza participarea la concursul Cititorul lunii si se intampla ca din greseala sa "impartiti" comentariul in 2 sau mai multe , acesta va fi numarat o singura data. NU va fi considerat unul singur atunci cand raspundeti ulterior la alte comentarii sau veti spune ceva cu totul nou si care nu poate fi interpretat ca fiind parte din comentariul initial. Am luat aceasta hotarare pentru a fi corecti fata de toata lumea. Acestea fiind spuse: vizitati-ne, comentati-ne, bucurati-va!

Mirela said...

imi place mult cartea....abia astept sa o citeasc.....sunt foarte emotionata in legatura cu cartea deoarece foarte putini autori romani....scriu carti cu sau despre vampiri.....desi legenda vampirului este din tara noastra

andra lavander said...

am auzit de carte..ma bucur ca in sfarsit invatam si noi sa ne promovam autorii, avem multi scriitori valorosi care nu se bucura de multa publicitate, eu am fost si sunt o fana a literaturii universale dar asta nu inseamna ca dau la o parte literatura nationala

Bonnie Ithil said...

Foarte interesanta descrierea, m-a facut destul de curioasa si mi-ar placea sa o citesc :D

ioana alexandra said...

de curand am auzit de carte si mi se pare super. as vrea sa o citesc si ar fi frumos daca ar aparea si la noi:)

Larisa said...

Si eu am auzit de carte si cand am dat pagina in jos si am vazut ca autoarea e romanca am ramas O_O dar placut impresionata. Evident, s-a realizat in strainatate si nu la noi, din pacate :(

♥MIM said...

Doamna Stanciu, eu am citit cartea si am numai cuvinte de lauda pentru aceasta! Felicitari, si sper ca o sa mai scoateti in continuare carti la fel de bune ca aceasta! O mare fana!

Anonymous said...

@Kyky
Ma bucur nespus ca ai citit "Fata lui Dracula" si mai ales ca ti-a placut! Cum ai aflat despre existenta romanului?
Acum lucrez la un "romantic thriller" care sper sa fie gata pe la sfarsitul lunii mai, anul viitor.
Mii de multumiri!
Cu drag,
Dorina

Andreea said...

Multumim de raspunsuri:*
Eu sper sa ai noroc cu editurile din Romania,caci ar fi pacat sa nu apara si in tara noastra draga.Spor la scris in continuare si sper sa am in maini pe viu,cartile tale>:D<

Anonymous said...

Andreea,
Multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase si incurajatoare.
Cu drag,
Dorina

Palmaciu Elena said...

Varianta pe Kindle este in romana as fi foare bucuroasa sa citesc inca o carte despre vampiri.?

Palmaciu Elena said...

Cristina este intradevar o idee foarte buna aceasta rubrica.O veti continua?

Anonymous said...

Da, Elena, varianta in limba romana o gasesti pe Amazon Kindle la acest link:
http://www.amazon.com/dp/B004XZWCK4
Este de fapt versiunea English-Romanian. Amazon nu mai publica numai in limba romana. Cu mare greutate mi-au publicat-o si asa, English-Romanian.

Anonymous said...

@ Elena
E o mare bucurie pentru mine sa vad ca doresti sa-mi citesti cartea.
Sper sa-ti placa, desi nu prea implica vampiri...Mitul lui Dracula este tratat diferit de ceea ce a aparut in literatura pana acum.
Cu drag,
Dorina

Christyna_BM said...

Elena, eu sper din tot sufletul sa am materialul necesar pentru continuarea rubricii:D Nu depinde numai de noi

monika.love96 said...

Imi doresc foarte mult sa citesc si eu carte,si cu siguranta dupa ce termin luni cu tezele ma voi apuca si eu de ea.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori