Thursday, November 17, 2011

Un nou serial dupa carte: Clarity

Nu stiu daca voi ati aflat - eu abia acum - ca se va realiza un nou serial dupa carte. In ultima vreme au fost anuntate o multime de ecranizari ale seriilor voastre preferate, lucru care nu poate decat sa ne bucure si sa contrazica statisticile, care spuneau pana mai ieri ca rata cartilor care ajung sa fie filme este foarte mica.
Iata ce spune Kim Harrington pe pagina ei:

Clarity: The TV Series

I have amazing, happy-making news, and I’m going to attempt to remain professional throughout this blog post. Ahem.

Clarity has been optioned for television!

Kim Harrington's CLARITY, in which a teenage girl uses her visions to track a murderer and defend her brother's innocence, to Warner Brothers TV by Shari Smiley at CAA, on behalf of Scott Miller at Trident Media Group.

AHHHHHHHHHH!!!!*

I’ve actually been sitting on this news for months, waiting for things to get signed and official. And every time someone mentioned to me, “I think Clarity would make a great TV show,” I smiled and nodded, but inside I was all ZOMG ME TOO I WISH I COULD TELL YOU MY SECRET BUT I CAN’T.**

And now I can! Yay!


Hardcover
Paperback


Volumul 2

17 comments:

KittygoesFoxy said...

Copertele sunt foarte frumoase. N-am citit cartile, dar astept serialul.

Mirela said...

sincera sa fiu nu am auzit de cartile astea pana acum

andra lavander said...

n-am citit seria,dar ecranizarea ma intereseaza

giddusadik said...

Am auzit de cartile acestea inainte. Copertile sunt superbe, dar nu ma asteptam sa se ecranizeze cartile. Imi place optimismul autoarei!

Bonnie Ithil said...

Mul mai frumoasa coperta in varianta paperback. Nu cred ca am mai auzit de seria asta pana acum :-??.
Probabil o sa fie interesant de vazut...

Christyna_BM said...

Daca nu ati mai auzit de ea, o sa-i facem o prezentare. Dar eu imi aduc aminte ca a mai fost pe blog.

ioana alexandra said...

am mai auzit de seria asta si cred ca e destul de frumoasa
astept ecranizarea!!

Larisa said...

Uite ca incet-incet se fac tot mai multe seriale dupa carti...sa speram ca si seriile noastre preferate vor fi ecranizate :)

Unknown said...

a doua coperta m-a acaparat :| :X :X abia astept ecranizarea :x

♥MIM said...

Super tare! Serial ziceti? Ma bucura mult sa aud asta!

Andreea said...

Chiar nu stiam:-?
Uite ca din ce in ce mai multe carti se ecranizeaza

Alexandra said...

Ce veste buna. Sper sa apara tot mai multe seriale de genul asta :X

caval marina said...

Astea da carti bune...

Palmaciu Elena said...

Super o carte care merita citita.Coperta vilumului 2 este parca mai insorita.Merita ecranizata

monika.love96 said...

Imi plac mult coperti.Iar faptul ca aceasta serie o sa fie ecranizata ma bucura foarte mult!

JustLaugh said...

imi plac mai mult ultimele 2 coperti decat prima..sunt cam sterse..:-?

Handmade by Wicca said...

Poate inainte de aparitia serialului apuc sa citesc si cartile pentru a putea face o comparatie. :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori