Monday, May 27, 2013

Pe Strada Dublin de Samantha Young din iunie în librării!

 New York Times Bestseller

EROTISM. SENZUALITATE. ROMANTISM.


Tot ce vrea ea este prezentul. Însă viitorul îi rezervă o surpriză...

Jocelyn Butler a fugit ani întregi de trecutul său. Însă bărbatul seducător pe care îl cunoaşte o va dezbrăca de toate... secretele.
Acum patru ani, Jocelyn Butler şi-a lăsat în urmă trecutul dureros şi a plecat din Statele Unite în Scoţia, pentru a lua totul de la capăt.
S-a hotărât să-şi îngroape suferinţa şi să meargă înainte fără a se mai implica în nicio relaţie.
Pare mulţumită să ducă o viaţă retrasă până în clipa în care se mută într-un apartament superb pe Dublin Street. Acolo cunoaşte un bărbat care zguduie din temelii lumea ei păzită cu grijă.
Braden Carmichael obţine întotdeauna ce vrea. Ştiind cât de sceptică este Joss privind orice fel de relaţie, Braden îi propune un aranjament sexual care să satisfacă atracţia intensă dintre ei şi care să le ofere în acelaşi timp libertate totală.

„Apoi m-a cuprins în braţe, lipindu-şi o mână de ceafa mea, iar gura lui s-a lipit de a mea. Era un sărut disperat, dar nu-mi puteam da seama dacă era disperarea lui sau a mea. Dar ştiam că nu fusesem sărutată niciodată aşa, atât de adânc, atât de pasional. Nu era un sărut delicat, ci o încercare de a ne cufunda unul în celălalt.” – Samantha Young, Pe strada Dublin

„O carte plină de senzualitate... Jocelyn Butler luptă să se regăsească pe sine şi să creadă din nou în forţele sale.” – USA Today

Admirabil scrisă, Pe strada Dublin are exact amestecul potrivit de erotism, senzualitate şi romantism.” – Once Upon a Twilight





 

8 comments:

Andd D. said...

Am auzit destul de multe despre cartea asta. Totusi, pacat ca nu au pastrat coperta originala.

Anonymous said...

Da, pacat, ca nu au pastrat coperta originala. O recomand pentru fanii genului. Eu mi-am cumparat-o in engleza si doar ce am terminat de citit si volumul 2. Personal, imi place seria si de abia astept volumul 3.

Christyna_BM said...

Ma bucur mult ca iti place, Cris :D. E din recomandarea mea (cred). Stiti vorba aia, conteaza continutul nu ambalajul. Si traducerea este foarte importanta, iar editura TREI are o echipa de traducatori excelenta!

Anonymous said...

Chiar imi place, altfel nu dadeam banii si pe volumul 2. Imi plac cartile de acest gen, dar mai imi place ca actiunea are loc in Scotia. ;)

Anonymous said...

cred că mi-o doresc și eu, dar am o listă întreagă de cărți de cumpărat și îmi doresc prea mlt seria gossip girl .Măcar volumele care sunt pe piață la momentul actual.

Alexandra Ioana said...

cartea asta e absolut geniala :X
trebuie s o am si eu neaparat :D

cafebiblioart said...

Cartia am iubit-o, dar din pacate nu cred ca mi-o voi lua in lb romana caci coperta o detesc

andra lavander said...

cartea este superba, merita

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori