Thursday, May 9, 2013

Cover Reveal: Allegiant (Divergent #3) by Veronica Roth


Expected publication: October 22nd 2013 by HarperCollins Children's Books


One choice will define you.

What if your whole world was a lie?
What if a single revelation—like a single choice—changed everything?
What if love and loyalty made you do things you never expected?

The explosive conclusion to Veronica Roth’s #1 New York Times bestselling Divergent trilogy reveals the secrets of the dystopian world that has captivated millions of readers in Divergent and Insurgent.

***

Primele doua volume din seria Divergent de Veronica Roth sunt aparute in Romania la Editura Leda.


7 comments:

Anonymous said...

bănuiam eu că arată superb, doar că, nu am rămas cu o părere drăguță în ceea ce privește volumul unu. oricum o voi achiziționa și pe ea, e foarte drăguța..apă

Catalina Mihaela said...

Toata seria imi place!Abia astept cartea <3

Alexandra Ioana said...

o ador coperta :X
imi place la nebunieee <3

natașa said...

Abia aștept! :) Sunt convinsă că e genială!

cafebiblioart said...

e draguta coperta, dar nu imi place atat de mult portocaliu, dar asta e.

Andreea Ilie said...

abia astept sa apara cartea si la noi!!

Andd D. said...

Probabil ar fi mers mai bine un mov ca fundal...Oricum, abia astept volumul asta. De fapt intr-un fel il astept, intr0un fel nu, pentru ca stiu ca este ultimul...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori