Thursday, March 14, 2013

The Mortal Instruments: Magnus Bane

7 comments:

natașa said...

Vai, ce bine editat este posterul! :x

Crina|| booktwist_ said...

Ce privire:>

Unknown said...

personajul asta a devenit asa de cunoscut incat cred ca e mai cunoscut pe blogosfera decat personajele principale

Anonymous said...

eu cred ..ca ..ca ma voi uita la film doar pentru el, adica nu e ca si cum nuam fost bombardata zilele astea de poze frumoase in care apare

andra lavander said...

nu stiu cand imi place mai mult de Magnus in Instrumente Mortala sau in Dispozitive Infernale

Unknown said...

eu nu stiu daca pot compara pentru ca am citit doar dispozitivele

Anonymous said...

eu nu am citit , dar filmul sigur vreau sa il vad adica uitati-va si voi e atat de myu

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori