Thursday, March 14, 2013

Super promotii doar pentru copii isteti!


6 comments:

Crina|| booktwist_ said...

Cred ca e o reducere buna pentru cine vrea sa-si ia astfel de carti.

Unknown said...

da depinde de gusturi si de buget. eu am suficiente carti pe lista deocamdata

Anonymous said...

mda si eu am o lista kilometrica ..plus ca trebui sa iau si contnuarea de la casa noptii, ca nu am decat 3 volume..si altele ..

andra lavander said...

pacat ca nu prea am cu ce sa imi cupar carti, ca as vrea multe

Unknown said...

eu trebuie sa imi refec lista pentru ca deja e o ameteala completa=))

Anonymous said...

sincer eu trebuie sa tai de pe lista anumite carti, sa imi iau cele prioritare si p care le consider eu bune ..pt ca in mod certam o problema cu tot ce vad mi-as dorii

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori