Saturday, March 16, 2013

PE LOOOCURI...


- Okay, deci bănuiesc că a te lua cu binișorul a fost o idee proastă...
- Asta numești tu a mă lua cu binișorul? S-o rupi cu mine ca să poți să le-o tragi altor fete? Fără să te simți vinovat? Vorbești serios?
- Foarte serios.
Ultimul lucru pe care l-am gândit înainte de a înșfăca manualul de economie și a-l arunca în el, a fost: Cum poate să-mi zică una ca asta?

E ușor să te iubesc, Tammara Webber. Editura EPICA, 2013. Drepturile asupra textului în limba română aparțin Editurii EPICA. Copyright 2013 by Tammara Webber. Traducere din limba engleză de Cristina Jinga.
ACUM ÎN LIBRĂRII








9 comments:

Anonymous said...

:))

Ramona said...

"foarte serios" :)) tare

Duduş said...

Savuros pasaj =p~

Anonymous said...

ok unu urasceconomia ;)) e ca si cum cineva te-ar obliga sa inveti despre crerei, firme si alte alea ;)) mda nop ..doi e genial pasajul ;)) si foarte des intalnit in mijlocul tinerilor ..

Unknown said...

doamne ne fierbeti la foc mic;)) abia astept sa inceapa. ador fragmentul acesta

andra lavander said...

idiot rau este Kennedy

natașa said...

Genial pasaj! =)))

Unknown said...

=)))) asa zic si eu andra=))

Anonymous said...

da mie mi se pare superba faza ce te desparti de mine ca sa ti-o tragi cu alte fete ?..tipic ...dar ador chestia asta :))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori