Saturday, March 16, 2013

FITI GAAATA ...



Am tras aer în piept și mi-am golit tot sacul, mai înainte să-mi pierd curajul de a spune orice.
- Vreau să-ți spun doar că... îmi lipsești. Și poate că asta sună ridicol... când abia dacă ne cunoaștem unul pe celălalt, dar între e-mailuri și mesaje telefonice și... tot restul, am simțit că ne-am cunoscut. Că ne cunoaștem. Și îmi lipsește... nu știu cum s-o spun altfel - îmi lipsesc ambele tale euri.
El a înghițit în sec, închizând ochii și respirând încet. Știam că avea să fie foarte rațional și hotărât pentru a face-ceea-ce-se-cuvine și că mă va respinge din nou, dar eram hotărâtă să nu-i dau șansa asta. Dar atunci a deschis brusc ochii și a zis: "Fir-ar să fie", împingându-mă în ușă, trântindu-și antebrațele de o parte și de alta a capului meu și sărutându-mă cu mai multă forță ca oricând, atât de ferm, încât îi puteam simți marginea cercelului de pe buză crestându-mi buza.


E ușor să te iubesc, Tammara Webber. Editura EPICA, 2013. Drepturile asupra textului în limba română aparțin Editurii EPICA. Copyright 2013 by Tammara Webber. Traducere din limba engleză de Cristina Jinga.
ACUM ÎN LIBRĂRII

9 comments:

Sabryy said...

Ha, in dimineata asta am citit exact pasajul asta! Superba scena.

Anonymous said...

deci ne tineti in sah urmeaza ....ce?...e genial fragmentu ..urlu deja in mintea mea ca o voi lua , o vreau si o voi avea

Anonymous said...

Lovely... <3

Unknown said...

urmeaza cateva concursuri din cate am inteles eu multumiiiiim

andra lavander said...

atatea scene frumoase, nici nu stii de unde sa alege, sunt unul din cele mai frumoase culpluri

natașa said...

Vai, vai, vai! Cât vreau cartea asta! o.O

Unknown said...

cu toti o vrem enorm. sper sa avem noroc

Alexandra said...

Ce fragment geniaaal!

Anonymous said...

sunt din ce in ce mai curioasa de cartea asta ..chiar daca sunt sceptica in ceea ce o priveste dar pana de paste voi avea eu timp sa ma gandesc daca o achizitionez sau nuh;)) ...totusi mi-as dorii sa o citesc si eu ..

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori