Sunday, March 10, 2013

In curs de aparitie la Rao: Calul de Razboi de Michael Morpurgo


O poveste impresionantă despre război,mântuire şi călătoria unui erou. În anul 1914, Joey, un cal superb, cu o cruce albă pe frunte este vândut Armatei şi se trezeşte aruncat în mijlocul luptelor de pe frontul de vest. Împreună cu ofiţerul care-l călăreşte, se luptă cu duşmanul numeros şi este martorul nenumăratelor tragedii din bătăliile date pe pământ francez. Dar chiar şi în mizeria tranşeelor, curajul lui Joey impresionează pe toată lumea, iar el reuşeşte săşi regăsească speranţa. Doar că inima sa tânjeşte după Albert, fiul de fermier care l-a crescut. Se vor reîntâlni ei vreodată?


***

Cartea a fost ecranizata in anul 2011 in regia lui Steven Spielberg.

Un film cu:
David Thewlis, Emily Watson, Jeremy Irvine
Gen film: Dramă, Război
Durata: 146 minute 

Noul film regizat de Steven Spielberg are în centru povestea unui tânăr pe nume Albert şi a armăsarului acestuia, Joey. Legătura dintre ei se va rupe în momentul în care Joey este vândut cavaleriei şi trimis în focul bătăliei în timpul Primului Război Mondial. Deşi este prea tânăr pentru a fi recrutat în armată, Albert decide să plece spre Franţa pentru a-şi salva prietenul.




10 comments:

Anonymous said...

Do you mind іf I quоte a cоuple of your articles as long aѕ
I prοviԁe сгeԁit and sourсes baсk to yοuг weblog?
Ϻy blog is in the ѵerу same аrea of іnterest аs yours аnd mу useгs wοuld truly
benefit from ѕοme of thе
infoгmatіon you рrοviԁe hеre.
Pleasе lеt mе κnow if this ok ωith
yοu. Αpрreсіate іt!


Feel fгee to ѵisit my ѕіte Highly recommended Reading

natașa said...

Aveam o pasiune pentru cai când eram mică. Acum am o pasiune pentru războaie... trebuie să citesc asta!

meduza said...

Am văzut filmul şi mi-a plăcut mult de tot. Foarte emoţionant povestea calului şi a soldatului :) Finalul, epic şi... lacrimogen :D

Anonymous said...

imi plac caii darla distanta, iar razboaiele nu imi confera un sentiment foarte comod si nici placut

Unknown said...

nu este genul meu preferat, dar poate ii dau o sansa

Simina said...

Am vazut filmul!Si mi-a placut, dar nu stiam ca este si carte. Foarte frumos,poate o s-o citesc:)

Crina|| booktwist_ said...

Pare dragut filmul, iar cartea pare la fel. Si-mi place coperta.

Unknown said...

si mie mi-au placut caii din totdeauna vreau sa invat sa calaresc=))))

andra lavander said...

povestea este emotionanta, imi pare mai rau de cal decat de oamenii plecati la razboi, cel putin noi provocam razboaie cu buna sttiinta si castigam ceva din ele

Anonymous said...

cartile care au tenta de razboi imi induc o stare neplacuta si totusi am citit cateva ...

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori