Sunday, February 3, 2013

Vampire Academy: Graphic VS Movie

15 comments:

Anonymous said...

Chiar ...seamana.Cel putin Rose.Chiar seamana cu cea din ilustratii!Asa putin...Lisa pare mai mult victimizata in ilustratii,asa o vad eu,si nici nu prea seamana(dar de' e o ilustratie!)

Anonymous said...

lisa la trup e la fel ca si in ilustratii, doar ca imi pare aroganta ...
rose pare adorabila nu stiu de ce

alexa ioana said...

hmm cu cat ma uit mai mult la actrita pentru Lisa, cu atat mai mult nu-mi place de ea...acum poate gresesc, dar cred ca puteau sa faca o alegere mai buna
cat despre Rose, tipa este frumoasa, dar este prea, dulcica, adica Rose e mai dura, mai..cei care au citit cartile stiu ce vreau sa spun:D

Anonymous said...

hm, nu m-am gandit la aspectul asta..eu o vad pe rose o adolescenta...actrita asta e putin mai tanara..dar sunt dragute ilustratele

Ale Criss said...

Hmmm... seamana :>

Unknown said...

vai cat de dragute si asemanatoare sunt. super

Anonymous said...

da, dar cea de sus , blondina imi emana o aroganta cu care nu sunt familiarizata ...

Unknown said...

ce mi se pare mie e ca e cam slabanoaga tipa

Anonymous said...

da este slabutza dar e draguta , in tot albastrul ala pufos

Unknown said...

da probabil gusturile nu se discuta

Anonymous said...

stii daca tot am judecat-o dupa fizic astept sa vad si filmul poate o sa imi ofere o surpriza placuta :)) si o sa fie geniala ar fi ceva nuh..

Alexandra Ioana said...

cum am mai zis:imi plac rose si lissa,dar,mai mult pe rose,eu o vedeam in rolul lissei pe o actrita mai inocenta precum eu stiu teresa palmer,de exemplu,iar pentru rose o vedeam pe sophia bush,dar,si aceasta este o alegere tare buna.

Alexandra Ioana said...

imi place mult ideea asta de benzi desenate care reprezinta seriile noastre preferate,sunt haioase tare=))....siii abiastept sa apara filmul la anu 8->

Anonymous said...

eu iubesc benzile desenate le-am citit si eu online si imi plac foarte mult ;))

andra lavander said...

eu astept sa para filmul si sa vad daca se potrivesc sau nu

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori