Sunday, February 3, 2013

In curand la Editura Leda Alegerea de Kiera Cass



Pentru treizeci și cinci de fete, alegerea este șansa de o viață. Oportunitatea de a scăpa de destinul plănuit încă de la naștere. De a fi atrase într-o lume plină de rochii strălucitoare și bijuterii de nepretuit. De a trăi într-un palat și de a concura pentru inima frumosului prinț Maxon.
Dar pentru America Singer, alegerea este un coșmar. Înseamnă că trebuie să întoarcă spatele iubirii ei secrete, Aspen, care face parte dintr-o castă inferioară. Să-lase în urmă casa pentru a păși intr-o luptă stransă pentru o coroană pe care nu și-o doreste. Să trăiască într-un palat care este în mod constant amenințat de atacuri rebele violente.
Apoi, America îl întâlnește Printul Maxon. Treptat, începe să pună la îndoială toate planurile pe care și le-a făcut și își dă seama că viața pecare și-a dorit-o mereu nu se poate compara cu viitorul pe care nici măcar nu și l-a imaginat.






11 comments:

Anonymous said...

vorbiti serios? Leda face asta ?..cred ca o sa-io iubesc din ce in ce mai mult ..sunt tare curioasa de aceasta carte, ba mai mult de sentimentele transmise , plus ca e o carte pe gustul meu, ideea esa pastreze coperta si sa am resurse financiare, caci carticica esti bine venita

Unknown said...

dOAMNE MA BUCUR ENORM.sper sa fie cat mai curand pentru ca abia astept, si sa nu schimbe coperta. ar fi mare pacat. sigur mi-o iau

Anonymous said...

sieu sieu si eu o vreau...coperta este frumoasa tot misterul ala care invaluie tipa...pare poza facuta in oglinda ...mai multe pozitii surprinse si captive

alexa ioana said...

sigur o sa mi-o iau, abia astept sa apara
un singur lucru nu-mi place: numele tipei, America. pe bune??:)) mie mi se pare un nume foarte nepotrivit pentru o fata

Anonymous said...

America e un nume ciudat ..imi aminteste de tot felu de nume comice care se practica si pe la romani,mai exact la rromi, acele nume gen Mercedesa, sau alte cele...plus ca ma gandeam la o chestie mitologica cand zeus a rapit-o pe Europa, deci nu ar trebuii sa ma mai mire ceva ;))

Ale Criss said...

NU POT SA CREEED! Imi vine sa urlu! Am cautat-o ca nebuna in librariile din Anglia si am auzit ca este o carte buna. In sfarsit, apare si la noi!

Anonymous said...

in librarile din Anglia spui? felicitari eu nu am ajuns acolo decat in vise :))

Unknown said...

da le stiu ronaldinio, speranta etc=))

Alexandra Ioana said...

cate face leda,hehehe:)),o gramadaa,nici nu stii pe care s-o alegi,aceasta pare o carte destul de promintatoare si foarte buna,abiastept sa apara precomanda:>

Anonymous said...

cine stie cat dureaza dar daca e serie si dupa cum vad e serie eu zic pas :))

andra lavander said...

o vreau si eu!!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori