Tuesday, February 5, 2013

Paparazzi #20



La aceast editie Paparazzi o sa aflam mai multe despre actorul care ii va da  viata lui Dimitri pe marile ecrane.

Danila Kozlovski



S-a născut pe 3 mai 1985 la Moscova. Mai are un frate mai mare și unul mai mic, Egor și Ivan. 
Încă din copilărie, a studiat dansul și muzica - saxofon și violă.

Timp de șase ani, la cererea părinților, Danila a urmat școala militară Kronstadt, de unde a absolvit în anul 2002.  

Începe să apară în filme din anul 1996. Primul său rol - al unui bătăuș în serialul de televiziune "Adevărul simplu" - a fost factorul decisiv în alegerea profesiei. 
În 2002, Danila intră la Academia de Teatru din Sankt Petersburg, unde urmează cursuri de actorie și religie. Din anul doi, începe să apară regulat în filme. 
În 2006 a primit titlul de laureat al criticilor de film din Rusia și "Elefantul alb" de film pentru rolul său din "Garpastum". Până în prezent, Danila a jucat în peste douazeci de filme.



 Mai jos aveti un videoclip fanemade cu cei doi actori principali din noua franciza "Vampire Academy"

   

17 comments:

alexa ioana said...

vai ce frumos este in primele doua poze! hot, hot, hot:))
ma bucur ca ati scris despre el, chiar doream sa aflu cateva lucruri...

Unknown said...

e foarte dragut dar eu zic ca ii sta mai bine cand zambeste, nu cand se incrunta

Anonymous said...

e mult mai dragut cand rade, serios arata ciudat

Unknown said...

si-a inceput cariera cand m-am nascut eu=)))

Anonymous said...

hm...dragut..ideea e ca tipul asta are ceva sweet..

Alexandra Ioana said...

sincer,nenea asta nu prea ma atrage pentru rolul lui dimitri,nu mi se pare cine stie ce,dar,eu sunt tare curioasa sa vad cine va fi christian ozera:X,pentru ca el best boy pentru mine din carte b-)

Cristinab said...

nu mi l-am imaginat deloc pe Dimitri asa dar acum totul depunde de cum il va interpreta. noi fanii am vrea sa fie bucata rupta din carte dar...
imi place de tip !

Anonymous said...

Ce bine nu sunt singura persoana care vrea a il vada pe christian , incdep sa ma simt mai bine pt ca pana acum aveam impresia ca sunt o ciudata printre fanii dimitri sau a altor personaje din serie :))

Unknown said...

fiecare cu gusturile lui. eu nu pot spune daca se potriveste personajului pentru ca nu am citit seria

Alexandra Ioana said...

nu,nu,esti o ciudata krisszu95shinnygirl,eu cel putin il ador pe christian ozera 8-> imi place la nebunie de el,nu pot sa zic ca dimitri e rau,dar,na,nu prea sunt atrasa de el =)),cum a zis si bianca fiecare cu gusturile lui.

Anonymous said...

corect:)) ..totusi ...nu inteleg de ce ni da pe rand cei care fac casturile acestea ,,sunt in asteptare profunda ;))

Unknown said...

pentru ca, probabil nu i-a ales inca pe toti si trebuie sa mai dea cineva probe pentru restul personajelor

Alexandra Ioana said...

eu l-as vedea in rolul lui christian ozera pe actorul gaspard uliel si mai este unul tom nu stiu cum,daca ar fi unul dintre ei doi as fi cea mai fericita 8->.

Anonymous said...

eu vreau unul bun din toate [unctele in rolul lui christian..

Alexandra Ioana said...

da unu bun si care sa se potriveasca mai exact,ca dimitri nu mi place deloc....dar na,au vrut ei sa aleaga un rus =))

Anonymous said...

am inteles ca personajul e rus ..totusi ador accentul rusesc desi ..as zice pas la o relatie cu un rus ...ipotetic vorbind..iar bazandu-ne pe fapte ..rusiiau temperament violent adica coleric ..plus ca beau foarte mult, sarbii iar-s violenti dar..nici romnasii nu-s mai breji...

andra lavander said...

interesant ca au ales un rus, asa se potriveste cu Dimitri, mi se pare o alegere buna, abia astept sa il vad in rolul celui mai sexy gardian

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori