Tuesday, February 5, 2013

Beautiful Creatures TV SPOT

15 comments:

Anonymous said...

sunt innebunita dupa trailerul acesta sper sa apara mai repede filmul

Unknown said...

si mie imi place mult. e cu adevarat reusit

Alexandra Ioana said...

imi place mult acest clip,ma voi duce si eu la film dupa 15 feb:D,abiastept.

Cristinab said...

trebuie sa ma apuc de carte inainte sa ma duc la film!

Anonymous said...

si eu trebuie sa citesc cartea inainte dar avand in vedere ca in ro, nu a aparut decat primul volum..cu siguranta voi viziona filmul..sper sa nu fac aceasi greseala ca la tvd..i hope

Unknown said...

eu nu am citit nici primul volum inca

Alexandra Ioana said...

eu am sa ma duc cu mama la film,am convins-o,desi nu cred k e genul ei de film,pentru ca e un pic paranormal,insa e si de dragoste,deci cu siguranta o sa-i placa >:).

Alexandra Ioana said...

sper doar sa nu faca urat pe acolo =))

Anonymous said...

nu e chiar de froaza ;)) deci nui cred ca va face urat ;)) poate doar va stramba din nas atunci cand va vedea anumite secvente ..
Bia ..nici eu nu am citit inca cartea, dar sper sa o fac cat mai curand

Unknown said...

stai linistita nu te va face de ras=))) avem noi timp kris

Alexandra Ioana said...

pff stiu ca nu e de groaza,stiu ca e mai mult e dragoste,abiastept 8->

Anonymous said...

da, astept sa traduca si volumul doi si 3 ..dar la cum decurg lucrurile pana-n 2020 o sa o apuc si eu ..

Alexandra Ioana said...

da...si eu trebuie sa mi achizionez cartea cat mai curand posibil ca sa o pot citi.

Anonymous said...

am vazut pe undeva cartea dar mi s-a parut putin cam scumpa deci nah ..

andra lavander said...

deci trebuie sa vad fimul, cartea este bunicica

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori